استوار مثل کوهجاری مثل رود

برنده و بازنده‌های سامسونگ در سال 2023

به نظر شما در سال 2023 سامسونگ با کدام تولیدات خود به برد نزدیک شد یا با کدام محصولات از این برد فاصله گرفت؟ در این نوشته با بردها و باخت‌های سامسونگ در سال 2023 آشنا خواهیم شد.

بانک اطلاعاتی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۰۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
برنده و بازنده‌های سامسونگ در سال 2023

در سال 2023 سامسونگ همچنان در صدر جدول تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند باقی ماند و مشخصا در گوشی‌های پرچمدار بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان داد. بنابراین چرا بازنده؟

با وجود تمام این برتری‌ها و امتیازات کاربران دنیای دیجیتال بر این باور هستند که سامسونگ در سال 2023 بسیار روشمند و محتاط عمل کرده است و از ایجاد نوآوری در تولید محصولات خودداری کرده است. در واقع کاربران دنیای دیجیتال بر این باور هستند که موفقیت سامسونگ در سال 2023 مدیون انتخاب یک مسیر بی خطر و ریسک بوده است. در ادامه با برنده‌ها و بازنده‌های شرکت سامسونگ در سال 2023 آشنا خواهیم شد.

برنده | Galaxy A54

گوشی A54 به عنوان دومین گوشی محبوب سامسونگ در جهان بدون شک از برنده‌های این شرکت در سال 2023 است و عجیب نیست که فروش این گوشی به صورت جهانی با اقبال بسیار خوبی رو به رو شده است. این گوشی میان رده سامسونگ رقیب خوبی برای میان رده های موجود در بازار به شمار می‌آید.

گوشی A54

برنده | Galaxy S23 Fe

مدل‌های Fe مدل‌های محبوبی در میان مردم هستند و Galaxy S23 Fe نمونه‌ بسیار خوبی برای نشان دادن این محبوبیت است. علاوه بر امکانات و ویژگی‌های مفید زمان عرضه را هم می‌توان یکی از عوامل مهم پیروزی این گوشی در بازار جهانی دانست. ورود این گوشی درست قبل از تعطیلات، فروش در بازار جهانی را با بخت و اقبال خوبی رو به رو کرد.

گوشی S23 Fe

بازنده | Galaxy S23 و S23+

دو گوشی S23 و S23 پلاس راحت‌ترین انتخاب ممکن برای افرادی هستند که به دنبال یک گوشی خوش ساخت، لاکچری و عملکرد خوب می‌گردند. علاوه بر نکات گفته شده به واسطه‌ی استفاده از تراشه‌ی نسل دوم Snapdragon 8 حفظ شارژ بهتری دارند. اما این دو گوشی به گوشی‌های نسل قبل خود شباهت زیادی دارند و همین مسئله کفایت می‌کند تا کاربران این گوشی را پیروز ندانند.

گوشی‌های S23 و S23+

برنده | Galaxy Z Flip 5

Galaxy Z Flip5 را می‌توان به عنوان بهترین مدل در سری Z معرفی کرد که در ساختار جدید خود یک صفحه نمایش پر کاربرد در قسمت کاور قرار داده است و همین امر تغییرات مثبت زیادی در این گوشی تاشو ایجاد و مستحق پیروزی کرده است. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود Z Flip 4 پیشرفت های خوبی داشت.

گوشی Galaxy Z Flip 5

بازنده | Galaxy Z Fold 5

چین خوردگی نامحسوس‌تر در زمان تا شدن و اجرای قوی‌تر و سریع‌تر تنها تفاوتی است که این گوشی با سری قبلی خود دارد. این طراحی قدیمی و عدم ایجاد نوآوری در محصول جدید باعث باخت این گوشی در میان رقیبان شده است.

گوشی Galaxy Z Fold 5

برنده| Galaxy S23 Ultra

جایگاه اول در لیست گوشی‌های برنده‌ی سامسونگ در سال 2023 مطابق معمول به یک گوشی پرچمدار یعنی Galaxy S23 Ultra تعلق می‌گیرد. بهترین گوشی سامسونگ در سال 2023 با ویژگی‌هایی مانند به همراه داشتن S pen، زوم دقیق و با کیفیت و ظاهری جذاب و به روز در کنار ویژگی‌های جذاب دیگر وارد بازار جهانی شد و توجه زیادی را به خود جلب کرد.

گوشی S23 Ultra

در این لیست تعدادی از برنده‌ها و بازنده‌های سامسونگ در سال 2023 را معرفی کردیم به نظر شما جای چه گوشی‌هایی در این لیست خالی است یا کدام یک نباید در این لیست قرار بگیرند.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید