استوار مثل کوهجاری مثل رود

مشخصات گوشی‌های سری K۷۰ ردمی قبل از رونمایی لو رفت!

تا چند روز دیگر شیائومی قصد دارد طی مراسمی از محصولات جدید خود رونمایی کند. یکی از این محصولات، گوشی‌های سری K۷۰ ردمی است که قبل از رونمایی مشخصاتش فاش شده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
مشخصات گوشی‌های سری K۷۰ ردمی قبل از رونمایی لو رفت!

گوشی‌های سری K۷۰ ردمی طبق اطلاعات منتشر شده از کانفیگ بالایی برخوردارند. لنز دوربین این گوشی‌ها با همکاری شرکت OmniVision ساخته شده است. نمایشگر تمامی گوشی‌های این سری نیز از نوع OLED خواهد بود.

تصاویر لو رفته از ردمی k70 پرو:

تصاویر لو رفته k70 پرو

تصاویر لو رفته ردمی k70 پرو

سخت‌افزار؛ با همکاری شرکت‌های کوالکوم و مدیاتک

طبق اخباری که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، گوشی ردمی K۷۰ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره خواهد برد. گوشی ردمی K۷۰ E نیز از تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا استفاده خواهد کرد. همچنین قلب تپنده گوشی ردمی K۷۰ پرو از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تشکیل خواهد شد.

رسانه‌های چینی همچنین مشخصات حافظه داخلی و رم مورد استفاده در این گوشی‌ها را نیز فاش کرده‌اند. با توجه به این اطلاعات، گوشی ردمی K۷۰ در نسخه‌های رم ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت عرضه خواهد شد. گوشی ردمی K۷۰ پرو نیز در نسخه‌های رم ۱۶ و ۲۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایتی وارد میدان می‌شود.

سری ردمی K70

نیروی مورد نیاز گوشی‌های ردمی K۷۰، ردمی K۷۰ E و ردمی K۷۰ پرو به ترتیب توسط باتری‌های ۵۰۰۰، ۵۵۰۰ و ۵۱۲۰ میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد شد. نمایشگر تمامی این مدل‌ها از نوع OLED خواهد بود و به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهند بود.

بیشتر بخوانید: مشخصات فاش شده گوشی ردمی K70 E

دوربین؛ با همکاری شرکت OmniVision

تا قبل از این احتمال می‌رفت که دوربین‌های به کار گرفته شده در سری K۷۰ ردمی با همکاری شرکت سونی ساخته شود اما این گونه نبود و توسط شرکت OmniVision ساخته شده است. ردمی K۷۰ از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهره خواهد برد. ردمی K۷۰ پرو نیز از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر اپتیکال استفاده خواهد کرد. ردمی K۷۰ E نیز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو مجهز خواهد شد.

دوربین های سری K70 ردمی

این گوشی‌ها احتمالاً با سیستم عامل HyperOS به بازار عرضه می‌شوند. تمامی اطلاعات گفته شده، اطلاعاتی بود که توسط فعالان حوزه تکنولوژی فاش شده و باید منتظر رونمایی رسمی از گوشی‌های این سری باشیم. احتمالاً گوشی‌های سری K۷۰ ردمی تا اواخر ماه نوامبر ۲۰۲۳(۹ آذر ۱۴۰۲) به طور رسمی معرفی شوند.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید