استوار مثل کوهجاری مثل رود

ردمی K۷۰ E با تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا وارد بازار می‌شود

شرکت شیائومی قصد دارد از جدیدترین محصولات خود یعنی گوشی‌های سری K۷۰ ردمی، رونمایی کند. سری K۷۰ ردمی جز بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار خواهند بود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
ردمی K۷۰ E با تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا وارد بازار می‌شود

در این مقاله قصد داریم به مشخصات احتمالی و همچنین عکس‌های لو رفته از گوشی ردمی K۷۰ E بپردازیم. این گوشی در بازار جهانی احتمالاً با نام تجاری Poco X۶ Pro ۵G رونمایی خواهد شد. مدتی قبل حساب رسمی شرکت ردمی، اطلاعاتی را در خصوص این گوشی منتشر کرد. با ما در ادامه همراه باشید.

طراحی؛ نزدیک به گوشی‌های سری ۱۴ شیائومی

گوشی ردمی K۷۰ E در قاب پشتی از گوشی‌های سری ۱۴ شیائومی تقلید کرده است و دوربین‌ها و یک فلش را که به صورت جزیره‌ای و مجزا بیرون زده‌اند را درون یک قاب مستطیلی قرار داده است. در لبه سمت راست، حسگر اثر انگشت با دکمه پاور ادغام شده است. این گوشی در پنل پشت از شیشه استفاده می‌کند که جلوه خوبی به این گوشی خواهد داد. وزن گوشی ردمی K۷۰ E حدود ۱۹۸ گرم خواهد بود.

ردمی K۷۰ E از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K استفاده می‌کند. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین سلفی درون یک حفره دایره‌ای شکل روی نمایشگر قرار دارد که این امر باعث شده تا این گوشی حاشیه‌های کمی داشته باشد. روشنایی این نمایشگر حداکثر به ۱۸۰۰ نیت می‌رسد که شما به راحتی زیر نور مستقیم آفتاب نیز می‌توانید از کار با گوشی لذت ببرید.

گوشی ردمی K۷۰ E

سخت‌افزار؛ بهرمندی از تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا

ردمی K۷۰ E در بخش سخت‌افزار بسیار قوی ظاهر شده و قطعاً جز بهترین گوشی‌های میان رده بازار خواهد بود. این گوشی از پردازنده جدید شرکت مدیاتک بهرمند است و از تراشه Dimensity ۸۳۰۰ Ultra استفاده می‌کند. این تراشه طی فرآیند ۴ نانومتری ساخته شده و به ۸ هسته مجهز گردیده است. با این پردازنده به راحتی می‌توان بازی‌های سنگین را روی گوشی اجرا کرد. نیروی این گوشی از باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی که از توان شارژ شدن ۹۰ وات بهرمند است، تأمین می‌شود.

تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا

دوربین؛ پشتیبانی از فیلمبرداری با کیفیت ۸K

گوشی ردمی K۷۰ E در قاب پشتی از سه دوربین با پیکربندی لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و همچنین لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو تشکل شده است. این دوربین از قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۸K و نرخ فریم ۲۴ نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود.

دوربین گوشی ردمی K70E
شیائومی قصد دارد گوشی‌های سری ۷۰ E ردمی را در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۲۳ (۸ آذر ۱۴۰۲) معرفی کند. انتظار می‌رود این گوشی‌ها با اندروید پایه ۱۴ و رابط کاربری HyperOS وارد بازار شوند. به نظر شما این گوشی با این مشخصات در چه بازه قیمتی قرار خواهد گرفت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید