استوار مثل کوهجاری مثل رود

شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو؛ غول کش‌ها به بازار آمدند

گوشی‌های شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو پس از انتظارهای فراوان رسما معرفی شدند و خط و نشان پر قدرتی برای رقبا کشیدند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۰۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو؛ غول کش‌ها به بازار آمدند

شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو دارای برخی از جدیدترین ویژگی‌های هوشمند دنیای موبایل و تکنولوژی هستند. با وجود این ویژگی‌ها، نسبت به رقبا در جایگاه بالا تری قرار گرفته اند.

صفحه نمایش با روشنایی ۳۰۰۰ نیت

شیائومی ۱۴ از صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی OLED با وضوح 1.5K بهره می‌برد. شیائومی ۱۴ پرو نیز از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح ۲K بهره می‌برد. نمایشگر هر دو از استانداردهای دالبی ویژن و HLG و +HDR 10 پشتیبانی می‌كنند.

صفحه نمایش شیائومی ۱۴  توسط شیشه گوریلاگلس ویکتوس و صفحه نمایش شیائومی ۱۴ پرو توسط شیشه گوریلاگلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شوند. هر دو از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز متغیر (LTPO) و همچنین حسگر اثر انگشت روی نمایشگر بهرمند هستند. این دو گوشی برای اولین بار در جهان از قابلیت روشنایی ۳۰۰۰ نیت استفاده می‌کنند. این موضوع به شما کمک می‌کند که حتی وقتی زیر نور مستقیم خورشید هم قرار دارید، هیچ مشکلی برای استفاده از گوشی نداشته باشید.

گوشی شیائومی 14 و 14 پرودوربین 50 مگا پیکسلی لایکا

در جزیره مربع شکل پشت گوشی، سه دوربین و یک فلش خوش رقصی می‌کنند. دوربین‌های این گوشی متشکل از دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 50 مگاپیکسلی تله فوتو ساخته شرکت لایکا هستند که دوربین اصلی و تله فوتو از لرزشگیر اپتیکال برخوردار هستند.

این گوشی ها قابلیت فیلمبرداری 8K را نیز پشتیبانی می‌کنند و همچنین از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهرمند هستند.

دوربین شیائومی 14 و 14 پرو

محتویات زیر نمایشگر با پردازنده ای پرچمدار

این گوشی‌ها با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تولید شده‌اند که در جهان اولین گوشی‌های مجهز به این تراشه پرچمدار هستند. شیائومی ۱۴ با ظرفیت باتری ۴۶۱۰ میلی آمپر ساعتی و با شارژر سیمی۹۰ وات و شیائومی ۱۴ پرو با باتری ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعتی و با شارژر سیمی ۱۲۰ وات عرضه می‌شوند. هر دو این گوشی‌ها به شارژر بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ معکوس ۱۰ وات مجهز هستند.

شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو زیر قیمت بازار

گوشی شیائومی ۱۴ در نسخه‌های ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۲۵۶/۱۲، ۵۱۲/۱۶ و ۱/۱۶ ترابایت عرضه می‌شود که قیمت این گوشی در چین به ترتیب نسخه‌های بالا ۵۱۲ یورو، ۵۶۰ یورو، ۶۰۰ یورو و ۷۰۰ یورو می‌باشد. همچنین گوشی شیائومی ۱۴ پرو نیز در نسخه‌های ۲۵۶/۱۲، ۵۱۲/۱۶ و ۱/۱۶ ترابایت عرضه می‌شود که قیمت این گوشی نیز در چین به ترتیب نسخه‌های بالا ۶۵۰ یورو، ۷۱۰ یورو و ۷۸۰ یورو است.

کمپانی شیائومی همیشه به قیمت پایین و مناسب شناخته می‌شود اما در این دو مدل نقش حاتم طائی را ایفا کرده است و با توجه به پرچمدار بودن این گوشی‌ها قیمتی خیلی مناسب و به مراتب کمتر از شیائومی ۱۳ را ارائه کرده است. با توجه به این امکانات و این قیمت به جای اینکه گوشی میان رده سایر شرکت‌ها را خریداری کنید، از گوشی‌های پرچمدار شیائومی لذت ببرید.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید