استوار مثل کوهجاری مثل رود

شیائومی سری 14 در چین رکورد فروش را می‌زند!

شرکت شیائومی در عرضه گوشی‌های شیائومی سری ۱۴ به دلیل استقبال فوق‌العاده مشتریان چینی، دچار مشکل شده است. به همین دلیل ظرفیت تولید این گوشی‌ها را افزایش داده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۱۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
شیائومی سری 14 در چین رکورد فروش را می‌زند!

گوشی‌های شیائومی سری ۱۴ در ۲۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۴ آبان ۱۴۰۲) رونمایی شدند. گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو، چهار روز پس از رونمایی، یعنی در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۳ (8 آبان ۱۴۰۲) در بازار چین عرضه شدند. حالا خبر‌هایی به گوشی می‌رسد که حاکی از افزایش ظرفیت خط تولید این گوشی‌ها است.

دردسر شیرین شرکت شیائومی؛ افزایش 40 درصدی ظرفیت خط تولید گوشی‌های سری ۱۴ شیائومی

طبق آماری که از سوی شرکت شیائومی به دست رسیده است، این کمپانی چینی طی ۱۰ روز توانسته است حدود ۱ میلیون و ۴۷۷ هزار دستگاه از گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو را به فروش برساند. این استقبال فوق‌العاده از گوشی‌های شیائومی سری ۱۴، مدیران این شرکت را حیرت‌زده کرده است.

مدیران این شرکت تصمیم گرفته‌اند که ظرفیت تولید گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو را نسبت به قبل، ۴۰ درصد افزایش دهند. همچنین برخی مشکلات در خط تولید شیائومی ۱۴ پرو مدل تیتانیومی وجود داشت که با اعلام یکی از مدیران این شرکت، این مشکل نیز برطرف شده است و کیفیتشان افزایش یافته.

فروش فوق العاده شیائومی سری 14
بیشتر بخوانید: مشخصات گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو

این حجم از فروش دور از انتظار گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو توانسته سهام این شرکت را به طور چشمگیری افزایش دهد. تقاضای گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در کشور چین هر روز رو به افزایش است و با این وجود، این کمپانی در عرضه این گوشی‌ها در بازار چین دچار مشکل است؛ به همین دلیل هنوز مشخص نیست که گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در بازار جهانی در چه تاریخی عرضه می‌شوند. در مورد این موضوع باید منتظر اعلام رسمی کمپانی شیائومی بمانیم.

فروش فوق العاده شیائومی سری 14

گوشی‌های سری ۱۴ شیائومی با توجه به کانفیگ بالایی که دارند، از قیمت‌گذاری بسیار مناسبی برخوردار هستند. به همین دلیل حسابی دل مشتریان را برده‌اند و توانسته‌اند این آمار فوق‌العاده را به ثبت برسانند. به نظر شما گوشی‌های سری ۱۴ شیائومی در بازار جهانی هم دچار همچین استقبال بی‌نظیری می‌شوند یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید