استوار مثل کوهجاری مثل رود

اپل بیشترین میزان عرضه تلفن همراه را در سال 2023 در اختیار داشته است!

طبق آماری که یکی از سایت‌های معتبر منتشر کرده است، گوشی‌های اپل در سال 2023 از محبوبیت بالایی برخوردار بوده‌اند و توانسته‌اند بخش عمده‌ای از بازار جهانی را به نام خود بزنند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اپل بیشترین میزان عرضه تلفن همراه را در سال 2023 در اختیار داشته است!

طبق اطلاعاتی که از میزان عرضه گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است، کمپانی اپل بیشترین سهم را در فروش تلفن همراه در بازار جهانی داشته است. کمپانی اپل با فروش بیش از ۱۸۶ میلیون دستگاه از گوشی‌های خود، توانسته فروش خوبی را در سال ۲۰۲۳ تجربه کند. در این لیست که منتشر شده است، نام ۱۰ گوشی پر فروش در سال ۲۰۲۳ به چشم می‌خورد که هفت تای آن‌ها مربوط به محصولات اپل است.

اپل هر روز محبوب‌تر از دیروز؛ فروش بیش از ۱۸۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۳

با توجه به آماری که گفته می‌شد میزان فروش گوشی‌ها در سال ۲۰۲۳ با رشد منفی ۳.۵ درصدی رو به رو بوده‌اند، اما باز هم شرکت اپل دچاز این کاهش فروش نشده و توانسته روند رو به جلو خود را حفظ کند. آماری که از گوشی‌های پرفروش سال ۲۰۲۳ در بازار جهانی منتشر شده است، بیانگر محبوبیت بالای این کمپانی آمریکایی است. اپل توانسته در این لیست ۱۰ نفره، ۷ عضو داشته باشد!

گوشی‌های آیفون ۱۴ پرومکس، آیفون ۱۵ پرومکس، آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۳ توانسته‌اند به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم گوشی‌های پرفروش سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص دهند. همانطور که قبلاً نیز گفته شده بود، همانطور که مشاهده می‌شود استقبال خوبی از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ بجز آیفون ۱۵ پرومکس، صورت نگرفته است و گوشی‌های نسل قبل اپل توانسته‌اند فروش به مراتب بهتری را نسبت به گوشی‌های سری آیفون ۱۵ به ثبت برسانند.

10 گوشی پرفروش در بازار جهانی

تنها نماینده‌های سامسونگ نیز گوشی‌های گلکسی A۱۴ ۴G، گلکسی A۵۴ و گلکسی A۱۴ ۵G بوده‌اند که توانسته‌اند به ترتیب رتبه‌های ششم، هشتم و نهم را به خود اختصاص دهند. گوشی آیفون ۱۳ علاوه بر بازار جهانی، در بازار ایران نیز با استقبال بسیار خوبی رو به رو شده است. البته این موضوع به دلیل رجیستر نشدن گوشی‌های خانواده آیفون ۱۴ و آیفون ۱۵ است. به نظر شما این جدول در پایان سال ۲۰۲۴ دچار چه تغییراتی خواهد شد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید