استوار مثل کوهجاری مثل رود

ردمی سری نوت 13؛ بهترین میان رده‌های بازار

گوشی‌های ردمی نوت 13 شیائومی در بازار چین با استقبال بینظیری همراه بودند. همچنین این استقبال رضایتی بالغ بر 98 درصد را با خود به همراه داشت.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
ردمی سری نوت 13؛ بهترین میان رده‌های بازار

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ (۳۰ شهریور ۱۴۰۲) در چین رونمایی و در همان تاریخ در بازار چین عرضه شدند. سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۴ دی ۱۴۰۲) در بازار جهانی عرضه گردید و در دسترس مشتریان قرار گرفت.

حالا اخباری که منتشر شده است حاکی از این است که گوشی‌های سری نوت ۱۳ در میان گوشی‌ های موبایل بازار از محبوبیت و همچنین رضایت بالایی برخوردارند.

فروش ۳.۲ میلیون دستگاه از سری ردمی نوت ۱۳ در بازار چین و رضایت ۹۸ درصدی 

کمپانی ردمی اعلام کرده که در بازار چین بیش از ۳.۲ میلیون دستگاه از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ به فروش رفته است. این آمار نشان دهنده محبوبیت بالای این خانواده از گوشی‌های ردمی است. این گوشی‌ها علاوه بر کانفیگ مناسبی که دارند، از قیمت‌گذاری معقولانه‌ای نیز بهرمند هستند.

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ نیز در بازار جهانی با استقبال بسیار خوبی رو به رو شدند و استقبالی اینچنینی از گوشی‌های این سری، اصلاً دور از انتظار نبود.

ردمی سری نوت ۱۳

حالا کمپانی کمپانی ردمی طی خبری اعلام کرده است که کاربرانی که گوشی‌های ردمی نوت ۱۳، ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ پروپلاس را خریداری کرده‌اند، بیش از ۹۸ درصد از عملکرد این گوشی‌ها رضایت داشته‌اند. این آمار از سایت JD که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در کشور چین محسوب می‌شود، به دست آمده است.

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ اخیراً وارد بازار جهانی شده‌اند و انتظار می‌رود که از این گوشی‌ها نیز استقبال بسیار خوبی به عمل آید. گوشی ردمی نوت ۱۳ با قیمت پایه حدوداً ۱۹۰ دلار، گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو با قیمت پایه حدوداً ۲۱۰ دلار و گوشی ردمی نوت ۱۳ پروپلاس با قیمت پایه حدوداً ۲۵۰ دلار در بازار عرضه شده‌اند. به نظر شما گوشی‌های سری ردمی نوت 13 در بازار ایران چه قیمتی خواهند داشت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید