استوار مثل کوهجاری مثل رود

سطل زباله گوشی شیائومی کجاست؟

آسان‌ترین راه بازیابی فایل‌های حذف شده در گوشی‌های شیائومی، مراجعه کردن به سطل زباله موجود در گالری است که می‌توان به راحتی و بدون پرداخت هزینه، عکس‌ها و فیلم‌ها را بازیابی کرد.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۱۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
سطل زباله گوشی شیائومی کجاست؟

تا حالا شده عکس و فیلمی را به اشتباه پاک کنید و پشیمان بشوید؟ گوشی‌های هوشمند این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند که حتی بعد از حذف فایل‌ها نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشید. با این قابلیت گوشی‌های شیائومی دیگر جای هیچ حسرت و نگرانی نیست. به راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید آن‌ها را بازیابی کنید. با ما همراه باشید.

مسیر دسترسی به سطل زباله گوشی‌های شیائومی

با زدن چند گزینه ساده شما می‌توانید به سطل زباله گوشی‌های شیائومی دسترسی داشته باشید. به منظور سهولت در یادگیری این موضوع به راهنمای تصویری که برای شما عزیزان قرار داده‌ایم، دقت کنید.

  • وارد "گالری" شوید.
  • از تب‌های بالا صفحه، گزینه "آلبوم‌ها" را انتخاب کنید.
    از تب‌های بالا صفحه، گزینه "آلبوم‌ها" را انتخاب کنید.

  • به انتهای صفحه بروید.
  • گزینه "سطل زباله" را انتخاب کنید.
  • با وارد شدن به بخش سطل زباله، از پایین صفحه می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های خود را بازیابی کنید یا به کلی از گوشی خود حذف کنید.
    بازیابی موارد حذف شده در گوشی شیائومی

توجه داشته باشید که این عکس و فیلم‌ها نهایتاً تا ۳۰ روز در حافظه گوشی شما می‌مانند و فقط در این مدت قابل بازیابی است. بعد از ۳۰ روز، فایل‌ها به ترتیب و خودکار از آخر حذف خواهند شد. با وجود سطل زباله در گوشی‌های هوشمند دیگر نگران پاک شدن فایل‌های خود نباشید.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید