استوار مثل کوهجاری مثل رود

شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو با رنگبندی جدیدی وارد بازار چین می‌شوند

شیائومی قصد دارد گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ را در رنگ‌های آبی آسمانی و سبز زیتونی وارد بازار کند. این گوشی‌ها به منظور ست شدن با خودرو برقی جدید شیائومی، ساخته می‌شود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو با رنگبندی جدیدی وارد بازار چین می‌شوند

گوشی‌های جدید شیائومی با رنگبندی و ظاهری جدید وارد وارد بازار چین می‌شوند. گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در رنگ‌های آبی آسمانی و سبز زیتونی وارد بازار می‌شوند. این رنگ‌ها، رنگ‌های خودرو جدید شیائومی (SU۷) است. از لحاظ قیمتی نیز این گوشی‌ها هیچ تفاوتی با مدل‌های قبلی نخواهند داشت.

رنگبندی گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو؛ با خودرو جدید شیائومی (SU۷) همرنگ است

کمپانی شیائومی اخیراً خودروی جدیدش را با نام SU۷ وارد بازار کرده است. این خودرو برقی هوشمند در دو رنگ سبز زیتونی و آبی آسمانی تولید شده و در بازار چین عرضه خواهد شد. حالا کمپانی شیائومی تصمیم گرفته برای هماهنگی بیشتر بین محصولاتش و ست کردن رنگ گوشی و خودرو جدیدش، گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو را در رنگ‌های آبی آسمانی و سبز زیتونی تولید کند.

شیائومی بیشتر احساسات مشتری را هدف قرار گرفته و تصمیم دارد با سیاستی که به کار گرفته است، سعی کند کسانی که از خودرو SU۷ استفاده می‌کنند را متقاعد کند تا از گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ نیز استفاده کنند. البته به این نکته نیز باید توجه کرد که این گوشی‌ها به طور انبوه تولید نمی‌شوند و در خط تولید محدودیت دارند.

رنگبندی جدید شیائومی سری 14

 

قیمت نسخه جدید گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو

از نظر قیمتی، کمپانی شیائومی هیچگونه برتری به این گوشی‌ها نداده است و دقیقاً با همان قیمت نسخه معمولی عرضه می‌شوند. گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در نسخه رم ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱ ترابایتی وارد بازار می‌شوند. قیمت شیائومی ۱۴ نسخه جدید ۷۰۰ دلار و قیمت شیائومی ۱۴ پرو نسخه جدید ۸۵۰ دلار اعلام شده است.

علاوه بر این گوشی‌ها، ساعت هوشمند شیائومی Watch S۳ نیز در همین رنگبندی وارد بازار چین شده است. با توجه به این که در حال حاضر این خودرو برقی شیائومی فقط در بازار چین عرضه شده است، احتمال می‌رود که این گوشی‌ها با رنگبندی جدید نیز فقط مخصوص بازار چین باشد. از بین این دو رنگ مشخص شده، انتخاب شما کدام گوشی است؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید