استوار مثل کوهجاری مثل رود

شیائومی با ارائه مدل 14 اولترا، در مسیر بزرگان جهان!

شیائومی به تازگی از پرچمدار جدید خود در سال 2024 رونمایی کرده است که با استقبال بسیار زیاد بازار های جهانی همراه بوده است.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۱۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
شیائومی با ارائه مدل 14 اولترا، در مسیر بزرگان جهان!

شیائومی به تازگی از پرچمدار خود رونمایی کرد. این تلفن همراه در 6 اسفند وارد بازار‌های جهانی شد و با قیمت 1624 دلار به فروش می‌رسد. این قیمت گذاری با اعتماد به نفس انجام شده و نشان می‌دهد شیائومی 14 اولترا برای رقابت ساخته شده است.

فروش این تلفن همراه نیز در بازارهای جهانی 6 برابر نسل قبلی این تلفن همراه در اولین روزها بوده که نشان دهنده ورود شیائومی در بین کمپانی‌های بزرگ تولید تلفن همراه است. 

xiaomi 14ultra

راه دراز شیائومی برای پیوستن به بزرگان

پس از ارائه این پرچمدار مدیر شیائومی توضیحات زیادی را در مورد این تلفن همراه منتشر کرده است. در یکی از این مصاحبه‌ها که در مورد رقابت با شرکت‌های بزرگ همانند اپل و سامسونگ بود گفت:

شیائومی برای جهانی شدن راه بسیار بلندی دارد زیرا در بالای این رقابت اپل و سامسونگ قرار دارد. این رقابت سنگین است اما شیائومی توانسته رضایت کاربران را در مناطق مختلف دنیا بدست آورد.

موفقیت پرچمدار جدید در روز‌های اول

در روز‌های اولی که این تلفن همراه به بازار وارد شده است، شاهد استقبال خوبی از این تلفن همراه هستیم. فروش شیائومی 14 اولترا نسبت به نسل قبلی خود یعنی 13 اولترا 6 برابر بوده که نشان می‌دهد شیائومی اعتبار مناسبی را در بازار‌های جهانی بدست آورده است. 


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید