استوار مثل کوهجاری مثل رود

شیائومی 14 اولترا در کشور چین رؤیت شد!

کمپانی شیائومی قصد دارد که خانواده شیائومی 14 را با گوشی شیائومی 14 اولترا تکمیل کند. این گوشی برای تست و بررسی‌های اولیه، در کشور چین مشاهده شده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
شیائومی 14 اولترا در کشور چین رؤیت شد!

مدتی پیش بود که کمپانی شیائومی گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو را معرفی و وارد بازار کرد. این گوشی‌ها توانستند رکورد فروش خیلی خوبی بزنند و سهام این شرکت را افزایش دهند. حالا این غول چینی تصمیم گرفته است که نسخه اولترا این گوشی را نیز وارد بازار کند. تصویری در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که نشان می‌دهد که کمپانی شیائومی در حال تست و بررسی اولیه روی این گوشی است.

تصاویر واقعی شیائومی ۱۴ اولترا در کشور چین

کمپانی شیائومی هنوز به طور رسمی بیانیه‌ای در باره گوشی شیائومی ۱۴ اولترا صادر نکرده است اما با این وجود، گوشی شیائومی ۱۴ اولترا در کشور چین دیده شده است. این گوشی برای جانشینی گوشی شیائومی ۱۳ اولترا پا به میدان می‌گذارد. شیائومی احتمالاً این گوشی را برای تست و بررسی دوربین ساخته و هنوز به جمع‌بندی نهایی درباره این گوشی نرسیده است.

شیائومی 14 اولترا

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا احتمالاً به چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید، اولتراواید، پریسکوپ و تله فوتو مجهز می‌شود. بر روی این گوشی برچسبی با نوشته‌های N۱، P۲ و EU نشان داده است. طبق گفته‌های کمپانی شیائومی، عبارت N۱ نشان دهنده گوشی پرچمدار است که به احتمال مشخص‌کننده شیائومی ۱۴ اولترا است. عبارت P۲ نشان دهنده نمونه اولیه از این گوشی است و عبارت EU نشان می‌دهد که این گوشی مخصوص بازار جهانی است.

این گوشی به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهد بود. نمایشگر این گوشی ۶.۷۳ اینچی از نوع LTPO است که از نرخ نو‌سازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین احتمال می‌رود که این گوشی به منظور رقابت با گلکسی S۲۴ سامسونگ و آیفون ۱۵ پرومکس، با فریم تیتانیومی پا به میدان بگذارد.

شیائومی 14 اولترا

انتظار می‌رود که گوشی شیائومی ۱۴ اولترا در ابتدای سال ۱۴۰۳ وارد بازار شود. گوشی شیائومی ۱۴ اولترا با سیستم عامل HyperOS و اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد. به نظر شما این گوشی در بازار ایران چه قیمتی خواهد داشت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید