استوار مثل کوهجاری مثل رود

تخفیف شگفت‌انگیز روی گوشی‌های خانواده آیفون 15 در چین!

کمپانی اپل تصمیم گرفته تا دوباره در بازار چین به اوج برگردد. به همین منظور سعی کرده است که تخفیفات چشمگیری روی محصولاتش در نظر بگیرد تا مشتریان بیشتری به خود جذب کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۲۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
تخفیف شگفت‌انگیز روی گوشی‌های خانواده آیفون 15 در چین!

در پی اتفاقات هفته گذشته، پس از آنکه اپل مقام نخست با ارزش‌ترین شرکت دنیا را به مایکروسافت واگذار کرد، حالا این کمپانی آمریکایی به این فکر افتاد که بر روی برخی از محصولاتش، تا ۵ درصد تخفیف اعمال کند.

تخفیف ۳.۵ میلیون تومانی بر روی محصولات اپل در کشور چین!

شرکت اپل در راستای جبران روند نزولی‌ای که در پیش گرفته است، تصمیم گرفت تا تخفیفی شگفت‌انگیز روی محصولاتش در کشور چین در نظر بگیرد. این کمپانی تصمیم گرفت که روی برخی از محصولاتش تخفیفی تا ۵ درصد اعمال کند. این کار به منظور تشویق و ترغیب شهروندان چینی صورت گرفته تا به سمت محصولات اپل تمایل بیشتری پیدا کنند.

فروش اپل در چین

گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵، نسبت به گوشی‌های خانواده آیفون ۱۴ در بخش قیمت دستخوش تغییرات نشدند. اما باز هم با این حال، با توجه به مشکلاتی از جمله داغ شدن بیش از حد این گوشی‌ها و همچنین گوشی‌های قدرتمند رقیب با هزینه کمتر، عواملی بودند که دست به دست هم دادند تا گوشی‌های سری آیفون ۱۵ فروش ناموفقی را در کشور چین، پشت سر بگذارند.

فروش کمتر محصولات اپل نسبت به گوشی‌های نسل قبلی در چین، باعث شد که سهام این شرکت به طور عجیبی کاهش پیداکند. حالا اپل تصمیم گرفته در یکی از بزرگترین بازار‌های جهان، گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را با تخفیفی ۷۰ دلاری به فروش برساند تا شاید این فروش ناموفق را بتواند جبران کند.

این تخفیفات از ۱۸ ژانویه شروع می‌شود و تا ۲۱ ژانویه (۲۸ دی تا ۱ بهمن) نیز ادامه خواهد داشت. فروش محصولات اپل در دهه ابتدایی سال جدید میلادی در کشور چین، حدوداً ۳۰ درصد نسبت همین بازه در سال ۲۰۲۳، کاهش داشته است.

پوستر اپل برای شهروندان چینی

اینطور که به نظر می‌رسد، شهروندان چینی در پی تحریمات آمریکا بر این کشور، تصمیم گرفته‌اند که محصولات آمریکایی را تحریم کنند. حالا باید منتظر بمانییم و ببینیم این تخفیف شگفت‌انگیز از سوی کمپانی اپل باعث می‌شود که فروش محصولاتش در چین به روند سابق بازگردد یا خیر.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید