استوار مثل کوهجاری مثل رود

یک تغییر سیاست دیگر از اپل؛ اجازه فعالیت به شبیه سازها!

اپل در ادامه تغییر سیاست‌های خود، به شبیه سازها اجازه ارائه نرم افزار در اپ استور را داد.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۱۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
یک تغییر سیاست دیگر از اپل؛ اجازه فعالیت به شبیه سازها!

اصلی ترین تفاوتی که بین iOS و اندروید وجود دارد، فروشگاه های نرم افزاری آن‌ها بوده که از طریق آن ها نرم افزار ها دانلود و نصب شوند.

در سیستم عامل iOS، شاهد شیوه عملکرد بسیار محدود اپل بودیم که در آن کاربران فقط اجازه داشتند از اپ استور نرم افزار های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

از سوی دیگر اندروید به کاربران اجازه می دهد که بدون هیچ محدودیتی از فروشگاه های اینترنتی مختلف اقدام به دانلود و نصب نرم افزار کنند.

app store changing policy

تغییر سیاست اپل در سال گذشته

اگر پیگیر اخبار حول شرکت اپل باشید میدانید که به تازگی قابلیت سایدلود برای کاربران اپل در اروپا فعال شده است. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا به غیر از اپ استور از دیگر فروشگاه های اینترنتی مورد تایید اپل، اپلیکیشن دانلود کند.

این تغییر سیاست پس از اعمال فشار از سوی اتحادیه اروپا بود و فقط برای کاربران اروپایی میسر شده است اما نشان دهنده رویکرد جدید اپل است. در همین بابت به تازگی اپل از دیگر تغییر رویکرد خود پرده برداشت.

app store changing policy

رویکرد جدید؛ ورود شبیه سازهای کنسول بازی

تا به حال اپل به هیچ شبیه ساز کنسول بازی اجازه نداده که نرم افزار های خود را در اپ استور به فروش برسانند. رویکرد نام برده با تایید اپل تغییر کرده و قرار است به این توسعه دهندگان اجازه داده شود تا نرم افزارهای خود را به اپ استور وارد کنند. بنظر می‌رسد که این تغییر نیز تحت فشار اتحادیه اروپا انجام شده که طبق قوانین آن، از انحصار طلبی اپل جلوگیری می‌شود.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید