استوار مثل کوهجاری مثل رود

اپل آیدی (Apple ID) به اپل اکانت (Apple Account) تغییر نام می‌یابد!

اپل قصد دارد نام بخش اپل آیدی (Apple ID) را به اپل اکانت (Apple Account) تغییر دهد. انتظار می‌رود که این تغییر همزمان با عرضه iOS 18 صورت گیرد.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۱۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اپل آیدی (Apple ID) به اپل اکانت (Apple Account) تغییر نام می‌یابد!

با توجه به شایعاتی که به گوش می‌رسد، کمپانی اپل قصد دارد نام بخش اپل آیدی (Apple ID) را به اپل اکانت (Apple Account) تغییر دهد. این تغییر ارتباط مستقیمی با آپدیت نرم‌افزاری iOS ۱۸ خواهد داشت.

گفته می‌شود که اپل در حال کسب مجوز‌های این کار است و به زودی شاهد این تغییر در دستگاه هاس شرکت اپل خواهیم بود.

اپل اکانت جامع‌تر از اپل آیدی خواهد بود!

شما با داشتن اپل آیدی  می‌توانید اطلاعات گوشی خود را به دیگر دستگاه‌های شرکت اپل انتقال دهید. همچنین با استفاده از اپل آیدی می‌توانید از فروشگاه آنلاین پل خریداری نمایید و اشتراک موسیقی بسازید.

همچنین اپل آیدی به نوعی فضای ابری (iCloud) را در اختیار شما قرار می‌دهد که امکان جا به جایی و انتقال فایل‌ها را فراهم می‌سازد.

حالا به نقل از خبرگزاری‌های معتبر و نزدیک به این شرکت آمریکایی، اپل قصد دارد نام اپل آیدی را دستخوش تغییراتی کند. اپل قصد دارد نام این سیستم را اپل اکانت بگذارد. گفته می‌شود که این کمپانی قصد دارد این تغییر را همزمان با انتشار آپدیت iOS ۱۸ اعمال کند. اپل می‌خواهد با iOS 18 گوشی‌های خود را به هوش مصنوعی مجهز سازد.

اپل اکانت (Apple Account)

به نظر می‌رسد که این اقدام اپل رابطه مستقیمی با این هوش مصنوعی دارد و برای خرید اشتراک هوش مصنوعی طراحی شده است. در Apple Account شما تمامی ویژگی‌های Apple ID را در اختیار خواهید داشت. به نظر شما هدف اصلی کمپانی اپل از این اقدام چیست؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید