استوار مثل کوهجاری مثل رود

خبری از آپدیت 7 ساله برای گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 نیست!

کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که گوشی‌های میان رده گلکسی A35 و گلکسی A55 فقط تا 4 سال از آپدیت نرم‌افزاری و تا 5 سال از آپدیت امنیتی را دریافت خواهند کرد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۱۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
خبری از آپدیت 7 ساله برای گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 نیست!

در زمان رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S24، سامسونگ اعلام کرد که S24 تا ۷ سال آپدیت امنیتی و نرم‌افزاری را دریافت می‌کنند. برخی بر این باور بودند که از این پس تمامی گوشی‌های سامسونگ از آپدیت هفت ساله بهره‌مند می‌شوند. حالا کمپانی سامسونگ در پوستری که برای زمان معرفی این دو گوشی منتشر کرده، بیان کرده است که این گوشی‌ها مانند نسل‌های قبلی آپدیت می‌شوند.

گلکسی A35 و گلکسی A55 سامسونگ تا ۴ سال آپدیت نرم‌افزاری و تا ۵ سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کنند!

کمپانی سامسونگ با انتشار تیزری به طور رسمی اعلام کرد که این گوشی‌ها در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۴ (۲۱ اسفند ۱۴۰۲) رونمایی می‌گردند که البته قبل از این رونمایی، مشخصات کلیدی این گوشی‌ها لو رفته بود. مدتی پیش که گوشی‌های گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا معرفی شدند، کمپانی سامسونگ با بیان این که این گوشی‌ها تا ۷ سال هم از نظر نرم‌افزاری و هم از نظر امنیتی آپدیت می‌شوند، همه دوست‌داران این گوشی‌ها را به وجد آورد.

در آن زمان برخی از تحلیلگران معتقد بودند که سامسونگ می‌خواهد سیاست آپدیت دهی گوشی‌هایش را تغییر دهد و تمامی گوشی‌ها را از این پس با آپدیت ۷ ساله عرضه خواهد کرد. اما حالا به نظر می‌رسد که این سیاست فقط مختص گوشی‌های پرچمدارش بوده است. در تیزری که سامسونگ مشخص کرده است، گفته شده که این دو گوشی تا ۴ سال از آپدیت نرم‌افزاری و تا ۵ سال از آپدیت امنیتی برخوردار خواهند شد.

گلکسی A55

گوشی‌های گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵ با رابط کاربری One UI ۶. ۱ و اندروید ۱۴ پا به بازار خواهند گذاشت. بنابراین این گوشی‌ها حداقل تا اندروید ۱۸ و رابط کاربری One UI ۱۰ را دریافت خواهند کرد. به نظر شما این سیاست‌گذاری از سوی شرکت سامسونگ صحیح است یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید