استوار مثل کوهجاری مثل رود

با آپدیت One UI 6.1.1 مشکلات دوربین گلکسی S24 اولترا برطرف می‌شود

سامسونگ قصد دارد که با انتشار آپدیت One UI 6.1.1 تمامی مشکلات مربوط به دوربین گوشی گلکسی S24 اولترا را برطرف نماید. مشکلات دوربین این گوشی ریشه در نرم افزار دارند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۰۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
با آپدیت One UI 6.1.1 مشکلات دوربین گلکسی S24 اولترا برطرف می‌شود

گوشی گلکسی S24 اولترا در همان ابتدا که معرفی شد، صدای کاربران را در آورد. کاربران نسبت به عملکرد دوربین گوشی پرچمدار جدید سامسونگ انتقاد‌هایی داشتند. کمپانی سامسونگ نیز با انتشار بیانیه‌ای رسمی، تمامی مشکلات دوربین این گوشی‌ها را تأیید کرد و مدعی شد که تمامی این مشکلات مربوط به نرم‌افزار گوشی است. حالا گفته می‌شود که با آپدیت کردن این گوشی به رابط کاربری One UI 6.1.1 تمامی مشکلات مربوط به دوربین برطرف خواهد شد.

پایان مشکلات دوربین گلکسی S24 اولترا با آپدیت به رابط کاربری One UI 6.1.1

گوشی پرچمدار گلکسی S24 اولترا که در ابتدای سال ۲۰۲۴ رونمایی شد، در همان ابتدا با انتقاد‌های فراوانی نسبت به عملکرد دوربین مواجه گشت. کاربران مدعی بودند که گوشی گلکسی S24 اولترا در عکاسی مشکلات فراوانی دارد. هنگام عکاسی از آسمان در شب و نور کم، نویز زیادی دارد و همچنین در محیط‌های باز نیز با روشنایی زیادی رو به رو است.

سامسونگ ضمن تأیید این مشکلات، اعلام کرد که با ارائه آپدیت‌های مناسب، نسبت به رفع موارد ذکر شده اقدام می‌کند. این مشکلات به قدری زیاد بود که گوشی گلکسی S24 اولترا در تست و بررسی‌های سایت معتبر DxOMark نیز نتوانست جایگاه خوبی را به دست آورد.

سامسونگ تا کنون چند آپدیت بزرگ و کوچک را برای گوشی گلکسی S24 اولترا منتشر کرده است. اما با این حال، باز هم این مشکلات به طور کامل برطرف نشده‌اند. حالا یکی از سایت‌های نزدیک به شرکت سامسونگ مدعی شده که این کمپانی قصد دارد با عرضه آپدیت One UI 6.1.1 به تمامی این مشکلات پایان دهد.

پشت گلکسی S24 اولترا

در حال حاضر، دوربین گوشی گلکسی S24 اولترا از نظر سخت‌افزاری، بهترین دوربین موبایل موجود در بازار است. این گوشی به لطف تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیز از قدرت پردازش تصاویر بالایی برخوردار می‌باشد. حالا به نظر شما چرا سامسونگ قبل از عرضه، اقدام به رفع این مشکلات نکرده بود؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید