استوار مثل کوهجاری مثل رود
جستجوهای محبوب
  • A55
  • Redmi 13
  • POCO
  • آمایا
  • 13T
  • A15
  • A35
  • پوکو F5

رسمی؛ گوشی گلکسی زد فولد 6 Special Edition رونمایی شد!

سامسونگ بالاخره از نسخه ویژه گلکسی Z Fold 6 رونمایی کرد. این گوشی که بسیار خوش دست‌تر شده است، از یک دوربین 200 مگاپیکسلی و باتری 4272 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۸-۰۱
پیشنهادهایی برای شما

سامسونگ گلکسی A15 با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت A155F/DS

9,393,000

سامسونگ گلکسی A25 با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت ویتنام A256E/DS

12,900,000

سامسونگ گلکسی A25 با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت ویتنام A256E/DS

10,930,000

سامسونگ گلکسی A06 با رم 4 و حافظه داخلی 128 گیگابایت

6,280,000
رسمی؛ گوشی گلکسی زد فولد 6 Special Edition رونمایی شد!

پس از کش و قوس‌های فراوان درباره مشخصات این گوشی جذاب، کمپانی اپل بالاخره در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۴ (۳۰ مهر ۱۴۰۳) از گوشی گلکسی زد فولد 6 Special Edition رونمایی کرد.

این گوشی مجهز به یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نسخه گلکسی و ظرفیت باتری ۴۲۷۲ میلی آمپر ساعتی برخوردار شده است.

مشخصات گلکسی زد فولد 6 Special Edition؛ قدرتمندتر و باریک‌تر از نسخه معمولی!

کمپانی سامسونگ برای گوشی گلکسی زد فولد 6 Special Edition سنگ تمام گذاشته است. در این گوشی از سخت‌افزار قدرتمندی استفاده شده و همچنین طراحی بسیار جذاب و خوش دست‌تری نسبت به نسخه معمولی دارد. گوشی گلکسی زد فولد 6 Special Edition فقط ۲۳۶ گرم وزن دارد و ۳ گرم سبک‌تر از گلکسی زد فولد ۶ می‌باشد.

Galaxy Z Fold Special Edition

ضخامت این گوشی تاشونده در حالت باز برابر با ۴.۹ میلی‌متر و در حالت بسته برابر با ۱۰.۶ میلی‌متر است. این اعداد باعث شده تا این گوشی به نازک‌ترین گوشی تاشونده سامسونگ تبدیل شود. ضخامت این گوشی در حالت بسته ۱. ۵ میلی‌متر کمتر از نسخه معمولی است. قاب پشتی این گوشی راه راه است و از جنس آرمور و آلومینیوم می‌باشد.

نمایشگر Galaxy Z Fold Special Edition

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 6 Special Edition برابر با ۶.۵ اینچی و نمایشگر اصلی برابر با ۸ اینچ است. این گوشی بزرگ‌ترین نمایشگر را در بین گوشی‌های تاشونده سامسونگ دارد.

پکیج دوربین این گوشی درون یک ماژوا مستطیلی شکل قرار گرفته که هر لنز نیز به طور جزیره‌ای و مجزا بیرون زده‌اند. یک لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو می‌همان این گوشی هستند. همچنین این گوشی دارای دو لنز سلفی ۴ و ۱۰ مگاپیکسلی نیز است.

ضخامت Galaxy Z Fold Special Edition

تراشه به کار رفته در این گوشی، تراشه Snapdragon ۸ Gen ۳ for Galaxy است. قبلاً این تراشه را در گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S۲۴ دیده بودیم. گوشی گلکسی زد فولد 6 Special Edition فقط در کانفیگ رم ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ترکیب این رم ۱۶ گیگابایتی و تراشه Snapdragon ۸ Gen ۳ for Galaxy باعث شده تا این گوشی سرعت بسیار بالایی داشته باشد.

Galaxy Z Fold Special Edition

ظرفیت باتری این گوشی نیز برابر با ۴۲۷۲ میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع با حداکثر توان ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. سامسونگ تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت سخت‌افزار داشته و یکی از بهترین گوشی‌های تاشونده این شرکت است. به نظر شما این گوشی در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد؟

نظرات

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید