استوار مثل کوهجاری مثل رود

آپدیت iOS 17.4 برای ایجاد قابلیت سایدلود منتشر شد

کمپانی اپل آپدیت بزرگ iOS 17.4 را برای عموم در دسترس قرار داد. با انتشار این آپدیت، مردم منطقه اروپا می‌توانند از قابلیت سایدلود بهره‌مند شوند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۱۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آپدیت iOS 17.4 برای ایجاد قابلیت سایدلود منتشر شد

کمپانی اپل با تهدید اتحادیه اروپا مجبور شد که قابلیت سایدلود را به گوشی‌های خود اضافه کند. البته باید بدانید که قابلیت سایدلود برای آیپد فعال نمی‌شود.

حالا این شرکت آمریکایی به اجبار با خواسته اروپایی‌ها موافقت کرد و با انتشار آپدیت iOS 17.4 این قابلیت را به گوشی‌های خود اضافه کرد. البته قابلیت سایدلود فقط در منطقه اروپا قابل دسترسی است و در مناطق دیگر، این قابلیت هنوز در دسترس نیست. برخی منابع خبری اشاره می‌کنند که اپل از امنیت سایدلود هنوز مطمئن نیست.

اپل قابلیت سایدلود را با ارائه آپدیت iOS 17.4 به گوشی‌های منطقه اروپا آورد

کمپانی اپل بالاخره آپدیت بزرگ iOS ۱۷.۴ را منتشر کرد. شما در این آپدیت می‌توانید برنامه‌های موردنیازتان را از مرجعی به غیر از اپ استور (App Store) دانلود کنید. به این صورت با اجبار اتحادیه اروپا، اپل مجبور شد که قابلیت سایدلود را به گوشی‌های خود بیاورد. با این کار کمی از سود این شرکت آمریکایی کاسته می‌شود. زیرا دیگر نیازی نیست که برای نصب برنامه‌های مورد نظر به برنامه اپ استور مراجعه نمایید.

همچنین در آپدیت iOS ۱۷.۴ برخی از امکانات و ویژگی‌ها برای کاربران جهانی گوشی‌های اپل نیز ارائه شد. در این آپدیت جدید در برنامه Podcasts قابلیت رونوشت خودکار از پادکست‌ها به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی اضافه شده است. همچنین در گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ می‌توانید از وضعیت سلامت باتری گوشیتان آگاه شوید.

iOS 17.4

در آپدیت iOS ۱۷.۴ حدود ۱۰۰ ایموجی جدید اضافه شده است. همچنین تغییراتی در دستیار صوتی سیری دیده می‌شود. با این آپدیت شما می‌توانید پیام‌های ورودی را به کمک سیری بخوانید. با توجه به تغییرات صورت گرفته در اکوسیستم شرکت اپل و مجبور شدن به فرمان‌بری از اتحادیه اروپا، به نظر شما سایر مناطق جهان نیز می‌توانند اپل را قانع کنند تا سایدلود را برای عموم مردم در دسترس قرار دهند یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید