استوار مثل کوهجاری مثل رود

آیفون 16 اولترا؛ اپل حداکثر توان خود را برای ارائه بهترین گوشی می‌گذارد

شایعات نشان می دهد که در سال 2024، اپل از سری جدید آیفون 16 اولترا پرده برداری می کند که در آن از بهترین امکانات در دسترس خود استفاده خواهد کرد.

بانک اطلاعاتی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آیفون 16 اولترا؛ اپل حداکثر توان خود را برای ارائه بهترین گوشی می‌گذارد

با شروع سال میلادی جدید، شایعات حول تلفن‌های همراه شرکت بزرگ، بازار داغی دارد. در این میان احتمال می‌رود، اپل آیفون‌های خود را در 5 مدل مختلف عرضه کند که یکی از آن‌ها آیفون 16 اولترا نام دارد.

شنیده‌ها بر این موضوع دلالت دارد که آیفون 16 اولترا از نظر اقتصادی به صرفه نیست و قیمت آن بالا خواهد بود. از نگاه دیگر، حال که مرز اقتصادی بودن برای سازندگان آن وجود ندارد باید منتظر بهترین تکنولوژی‌های اپل در ساخت تلفن همراه باشیم.

iPhone 16 Ultra

قیمت آیفون 16 اولترا 

در ساخت این تلفن همراه از بهترین امکانات ممکن استفاده خواهد شد و از این رو با به روز‌ترین فناوری‌های روز دنیا مواجه هستیم. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که قیمت آیفون 16 اولترا در کمترین حالت 1299 دلار خواهد بود. 

مشخصات آیفون 16 اولترا

در ساخت آیفون 16 اولترا از صفحه نمایشی بزرگ با سایز 6.9 اینچ استفاده می‌شود. با افزایش سایز صفحه و به تبع آن سایز تلفن همراه، باتری با ظرفیت بیشتری نیز بر روی آن نصب خواهد شد.

از این رو از نظر حجم باتری با اعجوبه‌ای رو به رو می‌شویم. سرعت شارژ شدن بهتر و اضافه شدن دکمه‌های جانبی از دیگر ویژگی‌های آیفون 16 اولترا خواهد بود. اپل روی بدنه آیفون 16 دکمه جدیدی به نام Capture قرار می‌دهد.

iPhone 16

دوربین 4 لنزی

طراحی‌های منتشر شده از آیفون 16 اولترا نشان می‌دهد که این مدل از آیفون‌های سال 2024 از 4 لنز برخوردار بوده که به صورتی مربعی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. البته برخی شایعات به چینش عمودی دوربین‌ها اشاره کرده اند.

پردازنده آیفون 16 اولترا

پیشبینی‌های حول پردازنده آیفون 16 اولترا نشان می‌دهد که A18 Pro پردازنده این تلفن همراه خواهد بود. مصرف انرژی این مدل پردازنده بسیار پایین بوده که با توجه به حجم بالای باتری، عمر باتری بالایی برای ایفون 16 اولترا در انتظار است. RAM این آیفون 12 گیگابایتی بوده و 2 ترا بایت فضا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. 


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید