استوار مثل کوهجاری مثل رود

مقصر مشکل نمایشگرهای گلکسی S23: گوگل!

پس از آپدیت گلکسی S23 به اخرین نسخه منتشر شده، مشکلاتی برای این تلفن همراه به وجود آمده که سامسونگ مقصر همه آنها را گوگل می‌داند.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۱۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
مقصر مشکل نمایشگرهای گلکسی S23: گوگل!

سامسونگ در دو ماه اخیر به صورت گسترده دست به آپدیت سیستم عامل دیوایس‌ محصولات خود زده و حتی مدل‌های قدیمی را از قلم ننداخته است.

این به روز رسانی‌ها بیشتر بر روی مسائل امنیتی متمرکز بوده و تغییر ظاهری خاصی را ارائه نداده اند. این عدم تغییر برای تمامی تلفن‌های همراه به جز گلکسی S23 صادق است.

برخی از کاربران گلکسی S23 پس از آپدیت به  One UI 6.1 با یک باگ در نمایشگر مواجه شده اند.

One UI 6.1

ایراد در نمایشگر و دمای Galaxy S23

کاربران زیادی تا به اکنون گزارش کرده اند که پس از آپدیت Galaxy S23 به نسخه One UI 6.1، گوشی آن‌ها با مشکل رو به رو شده است.

در اکثر این گزارش ها به افزایش دمای دستگاه و بروز مشکل برای نمایشگر آن اشاره شده است. پس از بروز این مشکلات، سامسونگ تمام تقصیر ها را گردن گوگل انداخت و علت بروز مشکل را عملکرد نادرست بخش Discover گوگل اعلام کرد.

راه حل موقت سامسونگ

سامسونگ در بیانیه خود با اشاره به نقش مهم گوگل در بروز این مشکل، راه حل موقتی را برای حل مشکل به وجود آمده تا حل شدن مشکل از طرف گوگل عنوان کرد. در این روش، پیشنهاد می شود تا کاربران پس از آپدیت اپلیکیشن گوگل به آخرین نسخه موجود، داده های این نرم افزار را حذف کنند. برای حذف داده ها، با رفتن به قسمت تنظیمات اپلیکیشن گوگل، به قسمت Storage وارد شوید و گزینه Clear Data را انتخاب کنید.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید