استوار مثل کوهجاری مثل رود

پرچمداران سامسونگ از 9 فروردین شروع به دریافت آپدیت One UI 6.1 می‌کنند

سامسونگ با ارسال پیامی برای برخی از کاربرانش اعلام کرده است که از تاریخ 9 فروردین 1403 اقدام به آپدیت رابط کاربری گوشی‌های سری گلکسی S23 خواهد کرد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۰۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
پرچمداران سامسونگ از 9 فروردین شروع به دریافت آپدیت One UI 6.1 می‌کنند

سامسونگ مدتی است که از رابط کاربری One UI 6.1 بر روی گوشی‌های سری گلکسی S24 استفاده می‌کند. اما تا کنون به جز این گوشی‌ها، این رابط کاربری را در هیچکدام از گوشی‌های سامسونگ یافت خواهید کرد.

سامسونگ وعده داده بود که گوشی‌های خود را با این رابط کاربری به هوش مصنوعی مجهز می‌کند. حالا سامسونگ قصد دارد به زودی این آپدیت را برای گوشی‌های پرچمدار خود منتشر کند.

آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 با طعم هوش مصنوعی در چند روز آینده!

کمپانی سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که گوشی‌های پرچمدارش را در مارس ۲۰۲۴ (فروردین ۱۴۰۳) به رابط کاربری One UI 6.1 آپدیت خواهد کرد.

حالا این کمپانی با ارسال پیامی برای کاربران گوشی‌های سری گلکسی S23 به آن‌ها این موضوع را یاد‌آوری کرده و همچنین تاریخ دقیق آن را نیز اعلام نموده است. سامسونگ در پیام ارسالی گفته است که گوشی‌های پرچمدارش در تاریخ ۲۸ مارس (۹ فروردین ۱۴۰۳) به رابط کاربری One UI 6.1 آپدیت می‌شوند.

نکته قابل توجه و جذاب ماجرا این است که با اعلام رسمی کمپانی سامسونگ، علاوه بر گوشی‌های گلکسی S۲۳، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا، گوشی گلکسی S23 FE نیز همزمان با این گوشی‌های پرچمدار به این رابط کاربری مجهز خواهد شد. این در صورتی است که در آپدیت‌های قبلی، معمولاً نسخه‌های FE مدتی پس از نسخه‌های پرچمدار آپدیت‌ها را دریافت می‌کردند.

رابط کاربری One UI ۶.۱

در حال حاضر پیام گفته شده فقط برای کاربران منطقه چین و کره جنوبی ارسال شده است. از آنجایی که سامسونگ معمولاً گوشی‌های خود را به صورت منطقه‌ای آپدیت می‌کند، برای دریافت رابط کاربری One UI 6.1 در ایران باید کمی صبر کنیم.

سامسونگ قبلاً اعلام کرده بود که هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) را با آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 در اختیار کاربران قرار خواهد داد. به نظر شما علاوه بر گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ چه گوشی‌های دیگری این آپدیت را دریافت خواهند کرد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید