استوار مثل کوهجاری مثل رود

هوش مصنوعی گوشی‌های سری گلکسی S24 چه امکاناتی خواهد داشت؟

اینطور که به نظر می‌رسد، تمامی گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ به قابلیت هوش مصنوعی مجهز هستند. در این مقاله قصد داریم به هوش مصنوعی استفاده شده در این گوشی‌ها بپردازیم.

بانک اطلاعاتی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
هوش مصنوعی گوشی‌های سری گلکسی S24 چه امکاناتی خواهد داشت؟

با اعلام رسمی کمپانی سامسونگ، گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ از قابلیت هوش مصنوعی استفاده خواهند کرد. سامسونگ با نوشتن عبارت "Galaxy AI" در تیزر رونمایی از این گوشی‌ها، مهر تأییدی بر استفاده از هوش مصنوعی در این گوشی‌ها زد. تا کنون امکاناتی از جمله ترجمه همزمان در حین تماس، خلاصه کردن مقالات و چند کاربرد دیگر توسط رسانه‌های نزدیک به کمپانی سامسونگ افشا شده است.

امکانات هوش مصنوعی S24؛ اسلوموشن تا حذف سوژه‌های اضافی در تصاویر

کمپانی سامسونگ با قرار دادن عبارت Galaxy AI در تیزر رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴، این گونه وا نمود کرد که قابلت هوش مصنوعی در تمامی گوشی‌های این سری قابل استفاده است. همچنین سامسونگ در این اطلاعیه اعلام کرد که برای استفاده از ویژگی‌های گلکسی AI به حساب کاربری سامسونگ و گوگل نیاز دارید. برای استفاده از برخی ویژگی‌ها ممکن است به اتصال اینترنت نیاز داشته باشید.

ترجمه آنی تماس در سری گلکسی S24
سامسونگ قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی، تجربه استفاده بهتر از گوشی را در اختیار شما قرار دهد. شما با این قابلیت می‌توانید در قسمت ویرایش تصاویر، سوژه‌های اضافه موجود در تصاویر را به راحتی حذف کنید. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این هوش مصنوعی، ترجمه آنی تماس است که در این صورت، شما اگر با شخصی صحبت می‌کنید که به زبان گفتاری او تسلط ندارید، به راحتی و به طور همزمان مکالمات شما ترجمه خواهد شد.

یکی دیگر از این قابلیت‌ها، زوم کردن و درشت کردن برخی از سوژه‌ها درون تصویر است؛ بدون آن که کیفیت عکس کاهش یابد. در این قابلیت شما می‌توانید تصاویر زمینه مورد علاقه خودتان را با هوش مصنوعی طراحی کنید. همچنین این هوش مصنوعی می‌تواند مقالات را ترجمه و خلاصه کند. همچنین در یک صفحه وب می‌تواند موارد مهم را برای شما مشخص نماید تا سریع‌تر کارتان انجام شود. همچنین این قابلیت، این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید ویدیو‌های اسلوموشن (حرکت آهسته) حرفه‌ای تهیه کنید.

هوش مصنوعی سری گلکسی S24
هنوز اطلاعات رسمی دقیقی از سوی این کمپانی برای قابلیت هوش مصنوعی عنوان نشده است. اما شایعات زیاده پیرامون این قابلیت در گوشی‌های پرچمدار نسل جدید سامسونگ به گوش می‌رسد. سامسونگ طی بیانیه‌ای برای رقبای خود کُری سنگینی خواند به این گونه بیان کرد که "خود را برای عصر جدید دنیای موبایل آماده کنید." این موضوع قطعاً به استفاده از هوش مصنوعی در این گوشی‌ها مربوط می‌شود.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید