استوار مثل کوهجاری مثل رود

اپل بالاخره در آیپدهای خود اپلیکیشن ماشین حساب را قرار می‌دهد

کمپانی اپل تا کنون در تبلت‌های خود، اپلیکیشن ماشین حساب را قرار نداده بود. کاربران این دستگاه‌ها برای استفاده از ماشین حساب با مشکلات متعددی رو به رو می‌شدند. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت آمریکایی تصمیم گرفته تا این برنامه را به آیپد‌های خود اضافه کند.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۰۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اپل بالاخره در آیپدهای خود اپلیکیشن ماشین حساب را قرار می‌دهد

کمپانی اپل بنا به دلایلی از قرار دادن اپلیکیشن ماشین حساب در آیپد‌های خود خودداری می‌کرد اما به نظر می‌رسد که این کمپانی آمریکایی بالاخره پس از چند سال تصمیم گرفه است تا اپلیکیشن ماشین حساب را به طور پیش فرض در این دستگاه‌ها قرار دهد. این اتفاق می‌تواند به عنوان یکی از بزرگترین تغییرات آیپد‌های اپل در سال ۲۰۲۴ باشد.

بالاخره پس از ۱۴ سال آیپد‌های اپل به اپلیکیشن ماشین حساب (Calculator) مجهز خواهد شد!

یکی از منابع آگاه و معتبر با انتشار خبری مدعی شده است که کمپانی اپل قصد دارد در سال جدید، اپلیکیشن رسمی ماشین حساب اپل را به آیپد‌های خود اضافه کند. تا پیش از این، اپل در هیچکدام از نسخه‌های آیپد، اپلیکیشنی با عنوان ماشین حساب (Calculator) قرار نداده بود. همین موضوع باعث انتقادات زیادی به این کمپانی آمریکایی شده بود و برخی از کاربران نبود ماشین حساب در آیپد‌های اپل را منطقی نمی‌دانستند.

ماشین حساب برنامه‌ای است که همیشه و همه جا برای شما کارایی دارد. تا پیش از این، کاربراناین آیپد‌ها برای دسترسی به ماشین حساب در تبلتشان یا باید از ماشین حساب‌های تحت وب استفاده می‌کردند و یا از اپلیکیشن‌های ثالث کمک می‌گرفتند. در این روش‌ها، معمولاً وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که رایگان بودند، در محاسبات پیچیده با خطا مواجه می‌شدند و یا برای استفاده از اپلیکیشن‌هایی که عملکرد مطلوبی داشتند، باید هزینه پرداخت می‌کردید.

ماشین حساب اپل

علاوه بر این مشکلات، این اپلیکیشن‌های ثالث معمولاً با تبلیغ همراه هستند که برای کاربر اذیت‌کننده بود. حالا کمپانی اپل برای رفع تمامی این مشکلات بالاخره تصمیم گرفت که پس از ۱۴ سال از برنامه پیشفرض ماشین حساب در آیپد‌های خود استفاده کند. این شرکت قصد دارد این ماشین حساب را با iPadOS ۱۸ وارد این تبلت‌ها کند. به نظر شما چرا اپل تا کنون آیپد‌های خود را به اپلیکیشن ماشین حساب مجهز نکرده بود؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید