استوار مثل کوهجاری مثل رود

آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس؛ زیباترین طراحی داخلی سال 2023

یکی از فعالان حوزه تکنولوژی با انتشار ویدیویی به معرفی برترین گوشی‌های سال ۲۰۲۳ در زمینه‌های مختلف پرداخت. عنوان زیباترین گوشی از نظر طراحی داخلی نیز به گوشی‌های پرچمدار اپل رسید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس؛ زیباترین طراحی داخلی سال 2023

در آخرین روز از سال ۲۰۲۳ میلادی یکی فعالان معتبر در حوزه تکنولوژی، در یکی از صفحات مجازی به مقایسه و رتبه‌بندی گوشی‌های هوشمند در زمینه‌ها مختلف پرداخت. یکی از این آیتم‌ها، بررسی گوشی‌ها از نظر طراحی داخلی و نوع چینش قطعات زیر نمایشگر بود. در این بخش گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس توانستند بالاترین رتبه را به خود اختصاص دهند.

گوشی‌های اپل در جایگاه نخست گوشی‌های هوشمند در زمینه طراحی داخلی قرار گرفتند

زُک نلسون، فعال حوزه تکنولوژی در صفحه شخصی خود ویدیویی را تحت عنوان Smartphone Durability Awards ۲۰۲۳ منتشر کرد. در این ویدیو تمامی گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۳ را در زمینه‌های مختلف از جمله بادوام‌ترین گوشی، تعمیر پذیر‌ترین گوشی، تعمیر ناپذیر‌ترین گوشی، نوآورانه‌ترین گوشی و زیباترین گوشی از لحاظ طراحی داخلی را با یکدیگر مقایسه کرد.

در این مقایسه، تنها نمایندگان کمپانی اپل، گوشی‌های جدید پرچمدارش بودند که توانستند عنوان نخست زیباترین گوشی از نظر طراحی داخلی را به خود اختصاص دهند. گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس چینش بسیار منظم و چشم نوازی را در بخش سخت‌افزار و قطعات دارند و به همین دلیل به این مقام دست یافتند.

 آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس زیباترین گوشی‌ها از نظر طراحی داخلی
البته زُک نلسون، فریم تیتانیومی استفاده شده در گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس را فریبی برای خریدارن می‌داند. او معتقد است که کمپانی اپل به جای استفاده از تیتانیوم خالص، فقط لایه‌ای از تیتانیوم را روی بدنه آلومینیومی مورد استفاده قرار داده است.

اپل سالیان سال است که در بخش طراحی بیرونی، از یک الگو یکسان برای گوشی‌های خود استفاده می‌کند. حالا باتوجه به موضوعی که بیان شد، می‌توان به این نکته پی برد که اپل بر روی بخش طراحی داخلی نیز تمرکز دارد و سعی دارد که علاوه بر طراحی بیرونی، طراحی داخل گوشی نیز چشم نواز و زیبا باشد. آیا طراحی داخلی زیبا می‌تواند دلیلی برای خریدن گوشی باشد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید