استوار مثل کوهجاری مثل رود

مدل‌های آیفون 16 پرو احتمالا با لنز تله فوتو پریسکوپی پیشرفته می‌شود

یکی از افشاگران خوش سابقه از محصولات اپل، جزئیاتی را از دوربین گوشی‌های پرچمدار خانواده آیفون ۱۶ افشا کرده است. این افشاگر از بهبود دوربین این گوشی‌ها خبر می‌دهد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۲۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
مدل‌های آیفون 16 پرو احتمالا با لنز تله فوتو پریسکوپی پیشرفته می‌شود

جزئیات جدیدی از دوربین گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس افشا شده است. با توجه به این مشخصات لو رفته، دوربین گوشی‌های پرچمدار آیفون ۱۶ در بخش نورگیری و همچنین زوم، عملکرد بسیار بهتری نسبت به مدل‌های قبلی خواهند داشت.

همچنین عنوان شده است که احتمالاً جنس پنل پشتی این گوشی‌ها از ترکیب شیشه و پلاستیک خواهد بود.

دوربین آیفون ۱۶ کیفیت چشمگیری خواهند داشت!

یکی از افشاگران خوش سابقه و نزدیک به کمپانی اپل، اطلاعاتی جزئی را درباره دوربین‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو منتشر کرده است. این افشاگر، مشخصات دوربین‌ها را به طور کامل فاش نکرده است.

اما این گونه بیان کرده که لنز اصلی دوربین آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس، اندازه‌ای ۱/۱. ۱۴ اینچی خواهد داشت. با این وجود احتمالاً این گوشی‌ها قادر به نورگیری بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی هستند و در نتیجه عکس‌های باکیفیت‌تری تحویل می‌دهند.

دوربین آیفون 16 پرو

همچنین این افشاگر بیان کرده است که اپل قصد دارد در این گوشی‌ها از لنز تله فوتو پریسکوپی استفاده کند. این لنز تله فوتو پریسکوپی نسبت به نسل قبلی پیشرفت بهتری را در زمینه زوم کردن خواهد داشت.

احتمالاً دوربین گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس با پیکربندی لنز واید ۴۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو عرضه خواهد شد.

همچنین گفته شده که اپل قصد دارد جنس قاب پشتی گوشی را تغییر دهد. جنس پنل پشتی گوشی‌های پرچمدار آیفون ۱۵ از شیشه بود که دچار شکستگی می‌شدند و استحکام زیادی نداشتند.

حالا اپل تصمیم گرفته تا برای قاب پشتی این گوشی‌ها، از ترکیب پلاستیک و شیشه استفاده کند. به نظر می‌رسد که این ترکیب علاوه بر مقاومتی که داشته باشد، از زیبایی خاصی نیز برخوردار خواهد بود.

افشا مشخصات دوربین آیفون 16

هنوز ماه‌ها تا زمان رونمایی از گوشی‌های سری آیفون ۱۶ باقی ماده است؛ اما جزئیاتی از این گوشی‌ها به گوش می‌رسد. حالا باید منتظر رونمایی رسمی از این گوشی‌ها باشیم و ببینیم که در نهایت شرکت اپل په تصمیمی برای این گوشی‌ها خواهد گرفت تا بتواند نبض بازار را در دست بگیرد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید