استوار مثل کوهجاری مثل رود

قابلیت‌های جدید گلکسی M53 به کمک One UI 6.1

به تازگی رابط کاربری جدید One UI 6.1 برای گلکسی M53 ارائه شده و قابلیت های متعددی را به این تلفن همراه اضافه کرده است.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۰۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
قابلیت‌های جدید گلکسی M53 به کمک One UI 6.1

با ارائه رابط کاربری جدید سامسونگ با نام One UI 6.1، توانایی‌های گوشی‌های این شرکت ارتقا پیدا کرده است. این رابط کاربری جدید، به صورت نوبتی برای میان رده‌های سامسونگ مهیا شده و تغییرات قابل توجهی را به وجود می‌آورد. جدیدترین تلفن همراهی که به One UI 6.1 مجهز شده، گلکسی M53 است. گلکسی M53، اولین تلفن همراه از خانواده M بوده که به رابط کاربری One UI 6.1 ارتقا پیدا می‌کند. 

گلکسی M53 نقره ای رنگ از نمای پشتی که 4 لنز دوربین آن مشخص است.

قابلیت‌های جدید گلکسی M53

در صورتی که گلکسی M53 به رابط کاربری One UI 6.1، ارتقا پیدا کند، قابلیت‌های جدیدی در این تلفن همراه ظاهر می‌شود. با آپدیت این تلفن همراه می‌توان در بین تصاویر کپی پیست انجام داد. برش تصاویر با تغییرات مثبتی همراه بوده و شیوه‌های جدیدی برای جست و جو در قسمت‌های مختلف وجود دارد. از سوی دیگر، برای ویراش ویدئو ابزار‌های جدیدی فراهم شده که دست کاربر برای ویرایش ویدئو بازتر باشد. 

شخصی‌سازی تلفن همراه

یکی از اصلی‌ترین تغییرات در رابط کاربری گلکسی M53، توانایی در شخصی‌سازی تلفن همراه است. با آپدیت کردن گلکسی M53، می‌توان افکت‌هایی مانند محو شدن پس زمینه، تغییرات متعدد در صفحه قفل، ارائه فونت‌های مختلف برای کیبورد، ساعت و به خیلی تغییرات دیگر دسترسی داشت. این آپدیت جدید، به صورت آزمایشی برای کاربران در آمریکای جنوبی منتشر شده و در صورت موفقیت انتظار می‌رود به صورت گسترده برای همه‌ی کاربران منتشر شود.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید