استوار مثل کوهجاری مثل رود

استفاده از اینترنت ماهواره‌ای در سری گلکسی S24 سامسونگ تأیید شد

تصاویر لو رفته از منوی تنظیمات گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند در مواقع ضروری به اینترنت ماهواره‌ای متصل گردد. برای مشاهده جزئیات این خبر با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۲۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
استفاده از اینترنت ماهواره‌ای در سری گلکسی S24 سامسونگ تأیید شد

اخیراً تصاویری منصوب به گوشی‌های سری گلکسی S24 در حال دست به دست شدن است که نشان دهنده وجود فناوری اتصال به اینترنت ماهواره‌ای در این گوشی است. پس از اپل و هواوی این بار نوبت به سامسونگ رسیده است که از این قابلیت بهرمند شود.

دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای در سری گلکسی S24 فقط برای موارد ضروری ممکن است!

مدتی پیش خبری مبنی بر اتصال گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ منتشر شد که حالا با کمی تفاوت و تغییر، جامه حقیقت بر تن کرده است. در اخبار و تصاویری که جدیدا منتشر شده است، نشان می‌دهد که اینترنت ماهواره‌ای در سری گلکسی S۲۴ فقط در موارد ضروری در دسترس است. به طوری که اگر شما در محدوده آنتن‌دهی نبودید، می‌توانید از طریق شبکه ماهواره‌ای متن ارسال کنید. این قابلیت در سری گلکسی S۲۴، "پیامک اضطراری از طریق ماهواره(Emergency texts via satellite)" نام دارد.

دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای در سری گلکسی S۲۴
کمپانی سامسونگ در اسفند ماه سال گذشته از فناوری ۵G NTN رونمایی کرد. این فناوری، ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه را ارائه می‌دهد که با استاندارد‌های ۳GPP سازگاری دارد. با این شرایط حضور اینترنت ماهواره‌ای در گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ را باید قطعی دانست.

ساز و کار این فناوری دقیقاً همان شیوه ارتباط به وسیله اینترنت ماهواره‌ای در گوشی‌های سری آیفون ۱۵ است و شرکت سامسونگ به گونه‌ای از اپل کپی‌برداری کرده است. شما به کمک این قابلیت فقط می‌توانید پیام متنی و همچنین موقعیت مکانی خود را برای گروه‌های امدادی ارسال نمایید.

حالا با وجود اضافه شدن این قابلیت و همچنین بهرمندی از هوش مصنوعی در گوشی‌های سری گلکسی S۲۴، انظار می‌رود که قیمت این گوشی‌ها خیلی بیشتر از گوشی‌های نسل قبلی باشند. همچنین باید منتظر بمانیم و ببینیم که با وجود این قابلیت، این گوشی‌ها در ایران رجیستر می‌شوند یا خیر. به نظر شما گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ در چه بازه قیمتی قرار خواهند گرفت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید