استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی A55 سامسونگ رم 12 گیگابایتی خواهد داشت!

سامسونگ قصد دارد برای اولین بار در گوشی میان رده گلکسی A55 از رم 12 گیگابایتی استفاده کند. تا پیش از این سامسونگ فقط در گوشی‌های پرچمدارش از این مقدار رم استفاده کرده بود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۱۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی A55 سامسونگ رم 12 گیگابایتی خواهد داشت!

با توجه به اطلاعاتی که در پایگاه اطلاعاتی بنچمارک گیک‌بنچ به ثبت رسیده است، گوشی گلکسی A55 ژن گوشی‌های پرچمدار را دارد. این گوشی برای اولین بار در بین گوشی‌های میان رده سامسونگ، از رم ۱۲ گیگابایتی بهره می‌برد.

گلکسی A55 از تراشه اگزینوس 1480 استفاده می‌کند که توانسته در بخش تک هسته‌ای و بخش چند هسته‌ای، به ترتیب امتیازات ۱۱۵۲ و ۳۴۵۳ را به دست آورد.

گوشی میان رده گلکسی A55 در مسیر پرچمدار شدن؛ استفاده از رم ۱۲ گیگابایتی!

تا کنون سامسونگ فقط در گوشی‌های پرچمدارش از میزان رم ۱۲ گیگابایتی استفاده کرده بود. اما حالا می‌خواهد پای رم ۱۲ گیگابایتی را به گوشی میان رده گلکسی A۵۵ باز کند. در مشخصاتی که از این گوشی در پایگاه بنچمارک گیک‌بنچ به ثبت رسیده است، سامسونگ علاوه بر استفاده رم ۱۲ گیگابایتی در این گوشی، از تراشه قدرتمند اگزینوس ۱۴۸۰ استفاده می‌کند.

همچنین گفته شده که سامسونگ در گوشی گلکسی A۵۵ از تراشه گرافیکی شرکت AMD استفاده خواهد کرد. با ترکیب این سه مورد، انتظار می‌رود که این گوشی از لحاظ پردازشی عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشد.

اطلاعات بنچمارک گلکسی A55

همچنین پردازنده گوشی گلکسی A۵۵ توانسته است در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۱۱۵۲ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۳۴۵۳ را به خود اختصاص دهد. گفته می‌شود که این گوشی قدرتمندترین میان رده بازار خواهد بود. خبرهای اخیر نشان می‌دهد که A55 از فریم فلزی نیز استفاده می‌کند. البته باید به این نکته نیز توجه کنیم که تا پیش از این، کمپانی شیائومی در گوشی‌های میان رده خود از مقدار رم ۱۲ گیگابایتی استفاده کرده بود.

حالا به نظر شما می‌توان از گوشی گلکسی A۵۵ به عنوان یک گوشی قاتل پرچمدار یاد کرد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید