استوار مثل کوهجاری مثل رود

فریم فلزی در طراحی گلکسی A55؛ عدم استفاده از پلاستیک توسط سامسونگ!

اخیراً تصاویری منتسب به گوشی گلکسی A۵۵ ۵G سامسونگ منتشر شده است که استفاده از فریم فلزی را نشان می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به شایعات پیرامون طراحی این گوشی بپردازیم.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
فریم فلزی در طراحی گلکسی A55؛ عدم استفاده از پلاستیک توسط سامسونگ!

گوشی گلکسی A۵۵ ۵G سامسونگ، احتمالاً یکی از پرفروش‌ترین و بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار خواهد بود. حالا رندر‌های منتسب به این گوشی، طراحی گلکسی A۵۵ را نشان می‌دهند که در این طراحی، گلکسی A۵۵ ۵G از فریم فلزی استفاده خواهد کرد.

گلکسی A۵۵ ۵G؛ با طراحی Key Island و فریم فلزی

طبق شایعات و رندر‌های منتسب به گلکسی A۵۵، این گوشی از همان طراحی استفاده شده در گوشی‌های گلکسی A۱۵ و گلکسی A۲۵ استفاده خواهد کرد. سامسونگ برای اولین بار طراحی Key Island را در این دو گوشی استفاده کرد و حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد بار دیگر از این طراحی استفاده کند. در این طراحی، دکمه‌های کم و زیاد صدا و همچنین کلید پاور کمی بالاتر از سایر قسمت‌های فریم گوشی قرار خواهند داشت.

نمای پشت گلکسی A55

سامسونگ سال گذشته برای اولین بار در گوشی گلکسی A۵۴ از قاب پشتی شیشه‌ای استفاده کرد تا حس گوشی با کیفیت‌تری را به کاربر القا کند. امسال نیز سامسونگ قصد دارد در بخش طراحی، از فریم فلزی برای این گوشی استفاده کند تا گوشی با کیفیت‌تری را به مشتریان ارائه دهد. در همین راستا، علاوه بر قیمت، وزن گوشی نیز افزایش خواهد یافت و احتمالاً بیشتر از ۲۰۲ گرم وزن این گوشی خواهد بود.

 

نمای جلو گلکسی A55

طبق تصاویر منتشر شده، حاشیه‌های زیاد نمایشگر از نسل قبلی به نسل جدسد منتقل شده و به نظر می‌رسد که در طراحی صفحه نمایش، گوشی گلکسی A۵۵ باز هم کمی ضعیف عمل می‌کند. رندر‌ها این گوشی را در دو رنگ سفید و مشکی به نمایش گذاشته‌اند.

رنگ‌های گلکسی A55


به نظر می‌رسد که با توجه به استفاده از فریم فلزی و همچنین تراشه قدرتمندتر نسبت به نسل قبلی، قیمت گوشی گلکسی A۵۵ ۵G کما نسبت به گوشی گلکسی A۵۴ ۵G افزایش داشته باشد. این گوشی احتمالاً پس از رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ و در اسفند ۱۴۰۲ رونمایی می‌شود. به نظر شما گوشی گلکسی A۵۵ در بازار ایران چه قیمتی خواهد داشت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید