استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی‌های A05 و A05s سامسونگ؛ اقتصادی و با ارزش

در این مقاله قصد داریم مشخصات گوشی‌های گلکسی A05 و گلکسی A05s بپردازیم. این دو گوشی، جدیدترین گوشی‌های اقتصادی بازار هستند که ارزش خرید بالایی دارند.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی‌های A05 و A05s سامسونگ؛ اقتصادی و با ارزش

گوشی‌های گلگسی A۰۵ و گلکسی A۰۵s سامسونگ جزء جدیدترین گوشی‌های اقتصادی بازار هستند. این گوشی‌ها از جذابیت خاضی برخوردار هستند. قیمت و تراشه به کار گرفته شده در آن‌ها مورد توجه علاقه‌مندان به تکنولوژی قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم نگاهی کوتاه به این دو گوشی اقتصادی و جدید سامسونگ داشته باشیم.

گوشی گلکسی A05 سامسونگ؛ خوش قیمتِ دوست داشتنی

گوشی گلکسی A05 با قیمتی که دارد، توانسته حسابی در بازار طرفداران خوبی پیدا کند. این گوشی در دسته گوشی‌های زیر ۶ میلیون قرار دارد و از لحاظ قیمتی، با توجه به کانفیگی که دارد، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

این گوشی از تراشه اقتصادی هلیو G۸۵ استفاده می‌کند. همچنین از دوربین دوگانه استفاده می‌کند که عملاً لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان کارایی ندارد. لنز اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسل است که البته با توجه به تراشه ضعیفی که دارد، نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در این گوشی به کار گرفته شده است.

همچنین این گوشی از یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که به راحتی یک روز را به شما جواب می‌دهد. همچنین این گوشی با نسخه رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در بازار در دسترس است.

گلکسی A05

گوشی گلکسی A05s سامسونگ؛ بهره‌مندی از تراشه‌ای قدرتمند‌تر از نسل قبلی

گوشی گلکسی A05s در بخش سخت‌افزاری فراتر از انتظار ظاهر شده است و با توجه به قیمتی که دارد، به نظر می‌رسد که از ارزش خرید بالاتری نسبت به گوشی گلکسی A۱۴ برخوردار است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده می‌کند که این تراشه در یک گوشی اقتصادی، کمی دور از انتظار بود و آن را به یک گوشی با ارزش تبدیل کرده است.

همچنین گوشی گلکسی A۰۵s از دوربین سه‌گانه با پیکربندی لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تشخیص عمق میدان ۲ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۳ مگاپیکسل است.

عکس‌های گرفته شده با این گوشی، به دلیل تراشه قدرتمندی که در آن به کار گرفته شده است، به مراتب بهتر از عکس‌های گرفته شده با گوشی گلکسی A۰۵ است. همچنین باتری این گوشی نیز طرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

گوشی گلکسی A05s

با توجه به مشخصات این دو گوشی و قیمتی که دارند، استقبال خوبی از آن‌ها صورت گرفته است. به نظر شما از بین این دو گوشی با قیمتی که در بازار فعلی دارند، کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید