استوار مثل کوهجاری مثل رود

آیفون 17 پرومکس با سه لنز 48 مگاپیکسلی وارد بازار خواهد شد!

اپل قصد دارد تمامی دوربین‌های به کار رفته در آیفون ۱۷ پرومکس را به رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل ارتقا دهد. برای مشاهده جزئیات با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۲۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آیفون 17 پرومکس با سه لنز 48 مگاپیکسلی وارد بازار خواهد شد!

یکی از فعالان حوزه تکنولوژی که سابقه درخشانی از افشاگری درباره محصولات اپل دارد، مدعی شده است که اپل می‌خواهد تمامی حسگر‌های دوربین آیفون ۱۷ پرومکس را به لنز‌های ۴۸ مگاپیکسلی ارتقا دهد. این امر به دلیل استفاده بهتر و بهینه‌تر از اپل ویژن پرو است. در ادامه با ما همراه باشید.

آیفون ۱۷ پرومکس بهترین دوربین جهان را در بین گوشی‌های همراه خواهد داشت!

در حال حاضر گوشی آیفون ۱۵ پرومکس از لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی بهرمند است. مدتی پیش شایعاتی به گوش می‌رسید که آیفون ۱۶ پرومکس با لنز ۴۸ مگاپیکسلی، ۴۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو معرفی می‌شود. حالا شایعات جذابی منتشر شده است و اینطور که به نظر می‌رسد، تمامی حسگر‌های دوربین آیفون ۱۷ پرومکس قرار است به لنز‌های ۴۸ مگاپیکسلی مجهز گردند.

آیفون 17 پرومکس مجهز به تله فوتو 48 مگاپیکسلی
با این وجود احتمالاً می‌رود که هر سه لنز موجود در این گوشی(لنز اصلی، اولتراواید و تله فوتو) رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی داشته باشند. این امر باعث می‌شود تا عکس‌ها جزئیات بیشتری را به ثبت برسانند و برای کار با اپل ویژن پرو کیفیت چشمگیری داشته باشند.

حالا با انتشار آپدیت iOS ۱۷.۲ گوشی‌های پرچمدار آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس قادر به ضبط ویدیو‌های سه بعدی هستند که این ویدیو‌ها فقط در اپل ویژن پرو به طور سه بعدی قابل مشاهده هستند. هنوز اطلاعات کاملی از جزئیات دوربین این گوشی در دسترس قرار نگرفته است.

دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 17 پرومکس
با توجه به شواهد این اتفاق عملی خواهد شد و لقب بهترین دوربین در بین گوشی‌های همراه به آیفون ۱۷ پرومکس خواهد رسید. گوشی‌های خانواده آیفون ۱۷ در سپتامبر ۲۰۲۵ (شهریور ۱۴۰۴) معرفی خواهد شد. با توجه به این آمار و ارقام انتظار می‌رود که قیمت گوشی‌های سری آیفون ۱۷ بیشتر از گوشی‌های نسل قبل باشد. به نظر شما گوشی آیفون ۱۷ پرومکس می‌تواند جای دوربین‌های فیلمبرداری را بگیرد یا هنوز با این دوربین‌ها تفاوت دارد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید