استوار مثل کوهجاری مثل رود

ردمی نوت 13 5G نسخه چین و نسخه گلوبال با یکدیگر فرق می‌کنند!

کمپانی شیائومی قصد دارد تغییری در پیکربندی دوربین گوشی Redmi Note 13 5G داشته باشد. دوربین این گوشی در نسخه چین دوگانه است و حالا قصد دارد آن‌ها را به سه‌گانه تغییر دهد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۰۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
ردمی نوت 13 5G نسخه چین و نسخه گلوبال با یکدیگر فرق می‌کنند!

طبق اعلام رسمی کمپانی شیائومی از اواسط دی ماه عرضه گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ را در بازار جهانی عرضه می‌کند. طی شایعاتی که به گوشی می‌رسد، کمپانی شیائومی قصد دارد گوشی ردمی نوت ۱۳ ۵G را دستخوش تغییراتی کند. در همین راستا، این شرکت چینی گوشی ردمی نوت ۱۳ ۵G را در بازار چین با دوربین دوگانه وارد بازار کرد و به فروش رساند اما حالا قصد دارد این گوشی را با دوربین سه‌گانه روانه بازار‌های جهانی کند.

اضافه شدن احتمالی لنز اولتراواید و ماکرو به گوشی ردمی نوت ۱۳ ۵G نسخه گلوبال

کمپانی شیائومی این شیوه را قبلاً در گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ نیز اجرا کرده بود. در ردمی نوت ۱۲ نسخه چین علاوه بر دوربین اصلی از یک لنز تشخیص عمق میدان ۲ مگاپیکسلی نیز استفاده شده بود. در نسخه جهانی، لنز تشخیص عمق میدان حذف شد و دو لنز اولتراواید و ماکرو جایگزین آن شدند.

در گوشی Redmi Note ۱۳ ۵G نیز همین داستان وجود دارد. این گوشی در نسخه چین از یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان مجهز شده بود. حالا در تصاویری که توسط رندر‌ها منتشر شده است، این گوشی در قاب پشتی به جای دو لنز از سه لنز بهرمند شده است.

با توجه به سابقه شرکت ردمی، احتمال می‌رود که از همان ترکیب استفاده شده در Redmi Note ۱۲ استفاده می‌کند اما هنوز هیچ قاطعیتی درباره این تصمیم وجود ندارد.

گوشی ردمی نوت ۱۳ ۵G نسخه چین:

ردمی نوت ۱۳ ۵G نسخه چینگوشی ردمی نوت ۱۳ ۵G نسخه گلوبال:
ردمی نوت ۱۳ ۵G نسخه گلوبالطبق شایعاتی که رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، گوشی ردمی نوت ۱۳ ۵G نسخه گلوبال در سایر بخش‌ها هیچگونه تفاوتی با نسخه چین این گوشی ندارد و تنها تفاوت در دوربین خواهد بود. به نظر شما کمپانی شیائومی در گوشی Redmi Note ۱۳ ۵G نسخه گلوبال از چه ترکیب دوربینی استفاده خواهد کرد؟

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید