استوار مثل کوهجاری مثل رود

تاریخ عرضه گوشی ردمی نوت 13 در بازار جهانی به طور رسمی اعلام شد

گوشی‌های سری Redmi note 13در دی ماه وارد بازار جهانی خواهند شد. این گوشی‌ها از کانفیگ مناسبی برخوردار هستند و انتظار می‌رود که از قیمت‌گذاری مناسبی نیز برخوردار باشند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۲۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
تاریخ عرضه گوشی ردمی نوت 13 در بازار جهانی به طور رسمی اعلام شد

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های میان رده بازار خواهند بود. انتظار می‌رود که استقبال خوبی از این گوشی‌ها صورت گیرد. کمپانی شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ در ژانویه ۲۰۲۴ (دی ماه ۱۴۰۲) رونمایی می‌گردد.

گوشی‌های ردمی سری نوت 13 در تاریخ 4 ژانویه 2024 وارد بازار جهانی می‌شوند

ردمی که یکی از زیر گروه‌های کمپانی شیائومی است، قصد دارد به طور رسمی از گوشی جدیدش در بازار جهانی رونمایی کند. این گوشی قرار است در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۴ دی ۱۴۰۲) وارد بازار می‌گردد و در اختیار عموم قرار می‌گیرد. گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ از کانفیگ بسیار خوبی برخوردارند.

این گوشی‌ها در ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳(۳۰ شهریور ۱۴۰۲) در دسترس مردم چین قرار گرفته بود و اکنون در بازار جهانی عرضه می‌گردد. اکنون گوشی‌های سری ۱۴ شیائومی در بازار چین در حال فروش هستند که رکورد فروش خوبی نیز رقم زده‌اند. انتظار می‌رود پس از عرضه جهانی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳، گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ در بازار جهانی عرضه گردند.

تاریخ عرضه گوشی‌های شیائومی سری نوت 13 در بازار جهانی

مشخصات اجمالی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳

گوشی ردمی نوت ۱۳ پروپلاس از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگری ۶.۶۷ اینچی بهرمند است و از تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا استفاده می‌کند. این گوشی از گواهی IP۶۷ نیز بهرمند است. گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو نیز از همان دوربین و همان نمایشگر به کار گرفته شده در مدل پروپلاس استفاده می‌کند؛ اما به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۲ مجهز شده است. نیروی مورد نیاز این گوشی از یک باتری قدرتمند ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

گوشی ردمی نوت ۱۳ از نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED استفاده می‌کند. این گوشی احتمالاً از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهرمند شده است.

گوشی‌های ردمی نوت 13
هنوز قیمت دقیقی از گوشی‌های خانواده سری نوت ۱۳ منتشر نشده است. اما کمپانی شیائومی همیشه به خوش قیمتی معروف است و این بار هم انتظار می‌رود که این گوشی‌ها از این امر پیروی کنند. به نظر شما قیمت این گوشی‌ها در بازار ایران چقدر خواهد بود؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید