استوار مثل کوهجاری مثل رود

هوش مصنوعی گوشی‌های سامسونگ در کشور چین با سایر مناطق متفاوت است!

کمپانی سامسونگ قصد دارد گوشی‌های مجهز به هوش مصنوعی را در کشور چین با همکاری شرکت Baidu AI Cloud روانه بازار کند. این هوش کصنوعی عملکردی مشابه با Galaxy AI خواهد داشت.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
هوش مصنوعی گوشی‌های سامسونگ در کشور چین با سایر مناطق متفاوت است!

علاوه بر گوشی‌های شیائومی که نسخه چین و گلوبال آن‌ها متفاوت است، سامسونگ نیز تصمیم گرفته تا هوش مصنوعی موجود بر گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ را نیز به دو نسخه چین و گلوبال تغییر دهد. سامسونگ قصد دارد هوش مصنوعی به کار گرفته شده در این گوشی‌های را در این کشور بومی‌سازی کند. این هوش مصنوعی قرار است که با همکاری شرکت Baidu AI Cloud انجام شود.

ERNIE؛ هوش مصنوعی جدید گوشی‌های سامسونگ با همان قابلیت‌ها

هوش مصنوعی جدید سامسونگ که برای منطقه چین عرضه در نظر گرفته شده، با همکاری شرکت Baidu AI Cloud صورت گرفته است. کمپانی بایدو نام این هوش مصنوعی را ERNIE گذاشته است.

بایدو سال گذشته هوش مصنوعی اختصاصی خود را در سال ۲۰۲۳ روانه بازار کرد. این هوش مصنوعی در حال حاضر میلیون‌ها کاربر فعال دارد. در این هوش مصنوعی طبق گزارشاتی که اعلام شده است، تمامی کارایی هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) را دارا خواهد بود.

با این هوش مصنوعی می‌توانید تمامی مقالات و نوشته‌ها را در برنامه Samsung Note Assistant به صورت خلاصه و ترجمه شده مشاهده نمایید. همچنین هوش مصنوعی ERNIE قابلیت ترجمه مکالمه زنده و دو طرفه را دارد و شما می‌توانید به راحتی با شخصی که هم‌زبانتان نیست، مکالمه کنید. هوش مصنوعی جدید سامسونگ از قابلیت‌های Circle To Search، تبدیل گفتار به نوشتار و همچنین سایر قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI نیز پشتیبانی می‌کند.

تمامی این اطلاعات توسط نمایندگی سامسونگ در کشور چین افشا شده است. باید منتظر ورود این گوشی‌ها به طور رسمی به بازار چین باشیم تا ببینیم این هوش مصنوعی تفاوتی با هوش مصنوعی پیشفرض سامسونگ خواهد داشت یا خیر. به نظر شما تمام گوشی‌های گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا و سایر گوشی‌های سامسونگی که به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند، در کشور چین از هوش مصنوعی شرکت بایدو برخوردار هستند یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید