استوار مثل کوهجاری مثل رود

میزان سلامت حافظه داخلی گوشی‌های اندرویدی به زودی نمایش داده خواهد شد

شرکت گوگل برای اولین بار در تاریخ گوشی‌های هوشمند، قابلیتی را اضافه کند تا درصد سلامت حافظه داخلی گوشی‌های اندرویدی را نمایش دهد. به نظر می‌رسد که این ویژگی با اندروید 15 به گوشی‌ها خواهد آمد.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۰۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
میزان سلامت حافظه داخلی گوشی‌های اندرویدی به زودی نمایش داده خواهد شد

شرکت گوگل که توسعه دهنده پلتفرم اندروید است، قصد دارد برای اولین بار در گوشی‌های اندرویدی، قابلیتی را اضافه کند که تا کنون هیچ پلتفرمی از آن استفاده نکرده بود. گوگل قصد دارد در بخش تنظیمات گزینه‌ای را اضافه کند تا درصد سلامت حافظه داخلی گوشی را به کاربر نشان دهد. قبلاً مشابه این قابلیت را در گوشی‌های اپل دیده بودیم که درصد سلامت باتری را بیان می‌کرد. گوگل احتمالاً این قابلیت را با اندروید ۱۵ وارد گوشی‌های خواهد کرد.

گوگل قصد دارد در اندروید نسخه ۱۵، درصد سلامت حافظه داخلی را نشان دهد!

شرکت گوگل دست که کاری‌زده است که تا کنون نظیر آن را در هیچ پلتفرمی ندیده‌ایم. شرکت اپل عملکردی شبیه به این را داشته است و میزان درصد سلامت باتری را به کاربر نمایش می‌داد. حالا گوگل قصد دارد در آپدیت جدیدش، در بخش تنظیمات گوشی‌های اندرویدی بخشی را اضافه کند تا کاربران بتوانند میزان سلامت بخش حافظه داخلی خود را بفهمند.

به گزارش یکی از خبرگزاری‌های معتبر در حوزه گوشی‌های اندرویدی، در نسخه بتای اندروید ۱۵، API جدیدی مشاهده شده که این میزان سلامت حافظه داخلی را نشان می‌دهد. همچنین این خبرگزاری مدعی شده است که قابلیت جدیدی که گوگل قصد دارد به گوشی‌های اندرویدی اضافه کند، در گوشی‌های شرکت گوگل با ۱ درصد خطا و در گوشی‌های سایر شرکت‌ها که از پلتفرم اندروید استفاده می‌کنند، با ۱۰ درصد خطا نمایش داده خواهد شد. البته این موضوع را می‌توان در آپدیت‌های بعدی اصلاح نمود تا این موضوع را به طور دقیق نمایش دهد.

نمایش درصد سلامت حافظه داخلی گوشی‌های اندرویدی

با توجه به این که این موضوع در نسخه بتای اندروید ۱۵ مشاهده شده است، انتظار می‌رود که در نسخه نهایی اندروید ۱۵ شاهد این ویژگی باشیم. به نظر شما این ویژگی تا چه اندازه می‌تواند کاربرد باشد و کاربر را از چه خطرات احتمالی دور می‌کند؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید