mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
menu-polvar-icon
محصولات
مقایسه پیشرفته
خدمات
پیشنهادات
پلوار مگ
راهنمای مشتریان
راهنمای خرید
ارتباط با ما

ورود

شما با ورود یا ثبت نام در پلوار قوانین و شرایط استفاده از سایت پلوار،
همچنین قوانین حریم خصوصی را می‌پذیرید

جستجو

جستجوی هوشمند شما را سریع تر و دقیق تر به مقصد می رساند

جستجوی هوشمند

شرکت گوگل که توسعه دهنده پلتفرم اندروید است، قصد دارد برای اولین بار در گوشی‌های اندرویدی، قابلیتی را اضافه کند که تا کنون هیچ پلتفرمی از آن استفاده نکرده بود. گوگل قصد دارد در بخش تنظیمات گزینه‌ای را اضافه کند تا درصد سلامت حافظه داخلی گوشی را به کاربر نشان دهد. قبلاً مشابه این قابلیت را در گوشی‌های اپل دیده بودیم که درصد سلامت باتری را بیان می‌کرد. گوگل احتمالاً این قابلیت را با اندروید ۱۵ وارد گوشی‌های خواهد کرد.

گوگل قصد دارد در اندروید نسخه ۱۵، درصد سلامت حافظه داخلی را نشان دهد!

شرکت گوگل دست که کاری‌زده است که تا کنون نظیر آن را در هیچ پلتفرمی ندیده‌ایم. شرکت اپل عملکردی شبیه به این را داشته است و میزان درصد سلامت باتری را به کاربر نمایش می‌داد. حالا گوگل قصد دارد در آپدیت جدیدش، در بخش تنظیمات گوشی‌های اندرویدی بخشی را اضافه کند تا کاربران بتوانند میزان سلامت بخش حافظه داخلی خود را بفهمند.

به گزارش یکی از خبرگزاری‌های معتبر در حوزه گوشی‌های اندرویدی، در نسخه بتای اندروید ۱۵، API جدیدی مشاهده شده که این میزان سلامت حافظه داخلی را نشان می‌دهد. همچنین این خبرگزاری مدعی شده است که قابلیت جدیدی که گوگل قصد دارد به گوشی‌های اندرویدی اضافه کند، در گوشی‌های شرکت گوگل با ۱ درصد خطا و در گوشی‌های سایر شرکت‌ها که از پلتفرم اندروید استفاده می‌کنند، با ۱۰ درصد خطا نمایش داده خواهد شد. البته این موضوع را می‌توان در آپدیت‌های بعدی اصلاح نمود تا این موضوع را به طور دقیق نمایش دهد.

نمایش درصد سلامت حافظه داخلی گوشی‌های اندرویدی

با توجه به این که این موضوع در نسخه بتای اندروید ۱۵ مشاهده شده است، انتظار می‌رود که در نسخه نهایی اندروید ۱۵ شاهد این ویژگی باشیم. به نظر شما این ویژگی تا چه اندازه می‌تواند کاربرد باشد و کاربر را از چه خطرات احتمالی دور می‌کند؟


نویسنده: امیرحسین قیصری
اشتراک‌گذاری
هنوز نظری برای این مطلب درج نشده است

وارد شوید

برای ارسال نظر ، باید به پلوار وارد شوید.
کارکتر 9

پربازدیدترین‌ها

اگر گوشی آیفون دارید، آن را از شب تا صبح به شارژ متصل نکنید!
چطور دقت و سرعت حسگر اثر انگشت را بالا ببریم؟
بازگشت به بالا

خدمات منحصربه فرد پلوار!

روند بازگشت آسان
ارسال کالا زیر 48 ساعت
خرید امن
تحویل و مرجوعی درب تا درب
پشتیبانی بی حد و مرز

فروشگاه اینترنتی پُلوار (polvar.com) در زمینه فروش موبایل و لوازم جانبی فعالیت می کند. این فروشگاه اینترنتی محصولات برندهای معتبری همچون شیائومی، سامسونگ، اپل، نوکیا و ... را ارائه می دهد. برای خرید این محصولات باید اطلاعات خود در حساب کاربری وارد کرده و شماره موبایل خود را تایید کنید.

استفاده کلیه ی مطالب فروشگاه اینترنتی

پلوار

فقط با ذکر منبع، بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت

ابتکار ارتباط پارسیان

می‌باشد

0 مورد در لیست مقایسه

اعمال مقایسه