استوار مثل کوهجاری مثل رود

تصاویری جدیدی از گلکسی S24 اولترا در کنار s23 اولترا لو رفت!

تصاویر جدیدی از طراحی گلکسی S۲۴ اولترا در مقایسه با گلکسی S۲۳ اولترا لو رفته است. در این تصاویر، طراحی این دو گوشی تا حدودی شبیه به یکدیگر است و تفاوتی ندارد. برای مشاهده این تصاویر با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۱۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
تصاویری جدیدی از گلکسی S24 اولترا در کنار s23 اولترا لو رفت!

مدتی قبل بود که تصاویری از گلکسی S۲۴ اولترا سامسونگ افشا شد و حالا دوباره تصاویری جدید از این گوشی پرچمدار، قبل از رونمایی لو رفته است. این بار تصاویری از طراحی گلکسی S۲۴ اولترا در برابر پرچمدار نسل قبلی، یعنی گلکسی S۲۳ اولترا را یک سایت معتبر کره‌ای افشا کرده که آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده است. گلکسی S۲۴ Ultra تغییرات خیلی کمی نسبت به نسل قبلی خود داشته است که در ادامه مشاهده می‌نمایید.

گلکسی S24 Ultra با تغییراتی جزئی نسبت به نسل قبل

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، این گوشی نسبت به گوشی گلکسی S۲۳ اولترا تغییرات چشمگیری نداشته است. در لبه بالایی این گوشی، به جای یک میکروفون از دو میکروفون استفاده شده است. در لبه پایینی گلکسی S۲۴ اولترا شاهد تغییری در قسمت خروجی اسپیکر هستیم و از حالت حفره حفره، به یک خروجی یکپارچه تبدیل شده است. همچنین سامسونگ S-Pen(قلم هوشمند سامسونگ) را با انحنا کمتری طراحی کرده تا لبه پایینی صاف‌تر به نظر برسد.

در لبه سمت راست، کلید‌های کم و زیاد کردن صدا و همچنین دکمه پاور کمی بزرگتر شده است. فریم دور از آلومینیوم به تیتانیوم تغییر یافته و کمی انحنا‌های این گوشی نسبت به نسل قبلی کمتر شده است. در پنل پشتی نیز کمی بیرون زدگی ماژو‌های دوربین بیشتر از نسل قبلی است.

تفاوت گلکسی S24 اولترا و گلکسی S23 اولترا

تفاوت گلکسی S24 اولترا و گلکسی S23 اولترا

تفاوت گلکسی S24 اولترا و گلکسی S23 اولترا


بیشتر بخوانید:
مشخصات اصلی Galaxy S24 سامسونگ + تاریخ انتشار احتمالی

با توجه به نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی از گلکسی S۲۴ اولترا (اواسط ژانویه ۲۰۲۴) شایعات پیرامون این گوشی بیشتر و بیشتر می‌شود. اما تا حدی هکه فعالان حوزه تکنولوژی درباره طراحی این گوشی به یک جمع‌بندی نهایی رسیده‌اند و فقط منتظر رونمایی رسما از این گوشی هستند. به نظر شما سامسونگ چه زمانی تصمیم به تغییر اساسی طراحی گوشی‌های خود می‌گیرد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید