استوار مثل کوهجاری مثل رود

اولین تصاویر واقعی گلکسی Galaxy S24 Ultra لو رفت!

با توجه به نزدیک شدن به تاریخ نهایی عرضه سری گوشی‌های Galaxy S24، تصاویر رنگ نقره‌ای این گوشی در توییتر منتشر شده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اولین تصاویر واقعی گلکسی Galaxy S24 Ultra لو رفت!

تصاویر لو رفته از Galaxy S24 Ultra نشان می‌دهد که این پرچمدار شباهت کاملی به نسل قبلی خود یعنی Galaxy S23 Ultra دارد. تنها تفاوت این دو نسل، صاف بودن قسمت جلو و عقب گوشی است.

گوشی موبایل Galaxy S24 Ultra

قسمت پشتی Galaxy S24 Ultra

تصاویر لو رفته Galaxy S24 Ultra

با توجه به تصاویر لو رفته، دوربین‌ها کاملا مشابه با نسل قبلی هستند.  برآمدگی قابل توجه دوربین‌ها همچنان وجود دارند که این یادآور سری Galaxy S23 است. اما تفاوت اصلی جایگزین شدن قالب تیتانیومی به جای قالب آلومینیومی است.

این گوشی هوشمند انتهای دی ماه 1402 به بازار معرفی می‌شود. باید منتظر بمانیم تا نسل بعدی پرچمداران سامسونگ با قدرت بیشتر وارد بازار جهانی شوند.

چینش لنز در پشت گلکسی اس 24 اولترا با نسل قبلی مطابقت دارد و از یک دوربین چهارگانه فوق العاده برخوردار است. جالب اینجاست که سامسونگ محفظه قلم S-Pen را حفظ کرده و کاربرانی که به کار با قلم اهمیت می‌دهند، فراموش نکرده است.

صحت عکس‌های لو رفته گلکسی اس 24 اولترا توسط منابع معتبر تایید شده است. از آنجایی که صنعت گوشی‌های هوشمند همچنان مرزها را فراتر می‌برد، به نظر می‌رسد سامسونگ آماده ارائه دستگاهی است که نه تنها از نظر عملکرد سطح بالایی را افزایش می‌دهد، بلکه از طریق طراحی دقیق خود نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در انتها، تصاویر فاش شده از سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا، جلوه وسوسه‌انگیزی از آنچه در راه است ارائه می‌دهند. با فرم بازطراحی شده، مواد درجه یک و تداوم تنظیمات چشمگیر دوربین، به نظر می‌رسد سامسونگ بار دیگر توجه علاقه‌مندان به فناوری را به خود جلب کرده و استانداردهای جدیدی را در دنیای رقابتی گوشی‌های هوشمند پرچمدار تعیین کند.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه رسمی، هیجان در اطراف Galaxy S24 Ultra مطمئناً به اوج جدیدی خواهد رسید.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید