استوار مثل کوهجاری مثل رود

7 مورد از بزرگترین پیشرفت‌های S24 Ultra نسبت به S23 Ultra

S24 Ultra در سال میلادی پیش رو وارد بازار خواهد شد و پیشبینی می‌شود که به راحتی رده‌بندی‌های بازار جهانی را جا به جا کند حتی سامسونگ اعلام کرده است که انتظار دارد این محصول جدید رکورد فروش S23 Ultra را در هم بشکند. اما چرا؟

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۳۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
7 مورد از بزرگترین پیشرفت‌های S24 Ultra نسبت به S23 Ultra

در سال 2024 یکی از بزرگترین محصولات شرکت سامسونگ S24 Ultra خواهد بود که تا امروز تبلیغات زیادی در ارتباط با آن انجام شده است و با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های فاش شده به خوبی توانسته است جایگاه خود را در میان کاربران دنیای دیجیتال پیدا کند. درست که است که این گوشی قابلیت‌ها و امکانات زیادی دارد اما در این نوشته تنها به 7 مورد از مهم‌ترین تغییرات این گوشی می‌پردازیم.

1. قاب تیتانیومی و رنگ‌های متنوع

سامسونگ به دنبال مقاومت و امنیت بالاتر در جدیدترین محصول، Galaxy S24 Ultra، از تیتانیوم در قاب بندی گوشی استفاده کرده است. البته که استفاده از تیتانیوم در کنار تمام امنیت و مقاومتی که به وجود می‌آورد وزن چندانی ندارد و شاید حتی سبک‌تر از قاب‌های دیگر هم باشد.

شرکت اپل در آخرین خط تولید خود رنگ‌های متنوعی را برای جلب توجه کاربران به بازار عرضه کرده است و سامسونگ هم برای عرضه‌ی محصول جدید خود روند مشابهی را در نظر گرفته است. رنگ‌های یاسی و زرد به صورت کلی در خط تولید وجود دارند اما کاربران می‌توانند سفارش‌های خود را در سایت به صورت اختصاصی در رنگ‌های نارنجی، آبی آسمانی و سبز هم ثبت کنند.

2. قدرت‌های هوش مصنوعی در قالب دستیار شخصی

در جدیدترین محصول تولیدی سامسونگ به صورت گسترده از هوش مصنوعی استفاده شده است و ترجمه‌ی همزمان تماس‌ها یکی از اصلی‌ترین کارکردهای استفاده‌ی گسترده از هوش مصنوعی در این دستگاه است.

ترجمه‌ همزمان تماس‌ها این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به صورت جهانی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این؛ تیم تحقیق سامسونگ به دنبال این است که هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ را به حدی توسعه بدهد که به کاربران در زمان ارسال ایمیل یا کم کردن حجم فایل‌ها کمک کند.

3. صفحه‌ نمایش روشن‌تر و روان‌تر

از لحاظ ابعاد؛ سامسونگ تفاوتی در محصول جدید خود به وجود نیاورده است اما یک صفحه نمایش با قدرت بالاتر در روشنایی در اختیار کاربران خود قرار داده است. همچنین در کنار این قدرت بالای روشنایی صفحه، نرخ نوسازی بالاتری هم برای S24 Ultra در نظر گرفته شده است که یک تجربه‌ی کاربری روان‌تر و بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

گوشی S24 Ultra

4.دوربین و قدرت تصویربرداری

قدرت بالای دوربین و تصویربرداری با کیفیت یکی از پرتکرارترین اخبار و شایعات در ارتباط با Galaxy S24 Ultra است. یکی از مهم‌ترین اخباری که در ارتباط با این دستگاه به گوش می‌رسد استفاده از لنز 200 مگا پیکسلی که علاوه بر قدرت بالای سخت‌افزاری از طریق تنظیمات نرم‌افزاری امکان تصویربرداری با کیفیت‌تر و واضح‌تر نسبت به تولیدات قبلی را برای کاربران فراهم می‌کند.

5. فیلمبرداری با کیفیت بالا حتی در حالت زوم

امکان فیلمبرداری‌های با کیفیت با قدرت زوم بالا و تعقیب سوژه که از طریق هوش مصنوعی امکان پذیر شده است یکی دیگر از مزیت‌های رقابتی این محصول جدید است.

در واقع ترکیب لنز 200 مگا پیکسلی و توانایی‌های هوش مصنوعی این قابلیت منحصر به فرد را برای شما امکان پذیر کرده است. توانایی‌های هوش مصنوعی تلاش می‌کند سوژه‌ی شما را در هر حالتی و با هر سرعتی در قاب نگه دارد و لنز 200 مگا پیکسلی هم امکان ضبط ویدیوهای 4K را در اختیار شما قرار می‌دهد و در کنار یکدیگر یک ترکیب عالی می‌سازد.

6. اجرای سریع‌تر و بهتر با کمک پردازنده‌ی نسل سوم Snapdragon 8 

قطعا برای تمام قسمت‌هایی که سامسونگ از ویژگی‌های هوش مصنوعی اختصاصی خود جهت بهبود عملکرد کلی محصول جدید استفاده کرده است نیاز دارد که پردازنده‌ای با قدرتی بیشتر وظیفه‌ی اجرا را برعهده بگیرد. بنابراین در محصول جدید خود از پردازنده‌ی جدید نسل سوم Snapdragon 8 استفاده کرده است که نسبت به نسل قبلی 25% پیشرفت کرده است.

اجرای بهتر و قوی‌تر با استفاده از Snapdragon 8 Gen3

7. باتری بهتر و شارژ سریع‌تر

درست است که قدرت باتری نسبت به خط تولید قبلی تغییری نکرده است اما مطابق اخبار موجود سامسونگ از یک مدل باتری جدیدتر در کنار سیستم خنک کننده‌ی قوی‌تر استفاده کرده است که در نهایت امکان نگهداری بیشتر شارژ را در اختیار کاربران دستگاه جدید قرار می‌دهد.

علاوه بر این موضوع در S24 Ultra شما می‌توانید دستگاه خود با قدرت 65 وات به جای 45 وات شارژ کنید. این قابلیت شارژ با توان بالاتر، دستگاه جدید سامسونگ را به محصول بعدی گوگل نزدیک‌تر می‌کند و آخرین خط تولید شرکت اپل را به راحتی پشت سر می‌گذارد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید