استوار مثل کوهجاری مثل رود

کمپانی اپل برای محصولاتش لنز دوربین اختصاصی می‌سازد

شرکت اپل قصد دارد راه جدیدی را در پیش بگیرد و در ساخت قطعات به خود کفایی برسد. به همین منظور این کمپانی قصد دارد لنز دوربین گوشی‌ها را نیز خودش بسازد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
کمپانی اپل برای محصولاتش لنز دوربین اختصاصی می‌سازد

شرکت اپل سال‌های گذشته با کمک گرفتن از شرکت‌های ثالث از جمله سونی و لایکا، برای گوشی‌های هوشمند خود دوربین‌های با کیفیتی را تهیه می‌کرد. خیلی از مشتریان این شرکت شیفته کیفیت دوربین این گوشی‌ها شده بودند. طبق گفته رسانه‌های نزدیک به این شرکت، حالا این کمپانی قصد دارد مسیر جدیدی را در پیش بگیرد.

اپل دوربین اختصاصی می‌سازد

خودکفایی کامل با تولید لنز دوربین اختصاصی 

میتوان کمپانی اپل را به عنوان تنها شرکت ساخت موبایل در جهان عنوان کرد که در تهیه و ساخت قطعات گوشی، بهتر از بقیه رقبا عمل کرده و تا حدودی خودکفا شده است. این کمپانی برعکس شرکت‌ها رقیب، از پردازنده‌های اختصاصی اپل استفاده می‌کند که نسبت به پردازنده‌های سایر شرکت‌ها، کیفیت بالا‌تری دارند.

این بار اپل قصد دارد تا خود را از تمامی شرکت‌های ثالث در همه زمینه‌ها بی‌نیاز کند. این شرکت می‌خواهد لنز‌های اختصاصی خود را بسازد تا کیفیت بهتری را به مشتریان ارائه کند. گوشی‌های اپل از کیفیت دوربین خیلی خوبی بهرمند هستند. اپل این کیفیت چشمگیر را مدیون شرکت سونی است؛ زیرا دوربین‌های فوق‌العاده‌ای را برای این گوشی‌ها ساخت و طراحی کرده است.

اپل دوربین اختصاصی می‌سازد

ساخت دوربین‌ها فقط به گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌شود و این کمپانی آمریکایی قصد دارد تا در هدست‌ها و همچنین خودرو‌ها نیز از این دوربین‌ها استفاده کند. با توجه به این موضوع بار دیگر شاهد گرد و خاک شرکت اپل در حوزه تکنولوژی خواهیم بود.

این پروژه به زودی شروع به کار خواهد کرد ولی چیزی که روشن است، حداقل در گوشی‌های سری آیفون ۱۶ و آیفون SE ۴ هنوز شاهد لنز‌های شرکت سونی خواهیم بود. به نظر نمی‌رسد که این پروژه به این زودی‌ها به ثمر بنشیند و حالا حالا‌ها باید بر روی این موضوع کار شود. به نظر شما کمپانی اپل تا چه اندازه در این پروژه موفق خواهد بود؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید