استوار مثل کوهجاری مثل رود

کمپانی اپل نیز به گوشی‌های تاشو مجهز می‌گردد

به نظر می‌رسد که اپل در ساخت گوشی تاشدنی خود به طرح نهایی رسیده است. احتمال می‌رود که این گوشی کیفیت ساخت بالاتری نسبت به گوشی‌های سامسونگ و شیائومی برخوردار باشد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
کمپانی اپل نیز به گوشی‌های تاشو مجهز می‌گردد

اخباری که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، کمپانی اپل نیز قصد دارد که گوشی‌های تاشونده تولید کند تا از سایر رقبا عقب نماند.

تصاویری از مدل اولیه این گوشی اپل منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل به طرح نهایی خود رسیده اما هنوز قصدی برای رونمایی از آن ندارد. به نظر می‌رسد که این گوشی بهتر از گوشی‌های تاشونده شیائومی و سامسونگ باشد!

گوشی تاشونده اپل ضخامت بسیار کمی خواهد داشت!

یکی از رسانه‌های نردیک به کمپانی اپل مدعی شده است که این شرکت آمریکایی از سال ۲۰۱۸ در فکر ساخت گوشی تاشو بوده است. اما به علت استاندارد‌ها و سخت‌گیری‌هایی که در فرآیند ساخت این گوشی به کار برده، هنوز موفق به تولید انبوه این دستگاه نشده است.

اپل قصد دارد گوشی تاشونده‌ای تولید کند که در حالت عادی ضخامت بسیار کمی داشته باشد که در زمان تاشدن، ضخامتی برابر با گوشی‌های فعلی اپل را دارا باشد.

همین امر باعث شده که اپل هنوز موفق به ساخت چنین گوشی‌ای نشود. اما حالا خبر‌ها هاکی از آن هستند که اپل نمونه اولیه گوشی مورد نظرش را تولید کرده و به نتایج مطلوبی نیز دست پیدا کرده است. همچنین اپل در کنار ساخت گوشی تاشدنی، قصد دارد تبلت تاشدنی جدیدی را نیز به محصولاتش اضافه کند. احتمال می‌رود که تبلت تاشدنی خود را با اندازه ۸ اینچی در بازار عرضه کند.

محصصولات تاشدنی اپل

به نظر می‌رسد به دلیل سیاست‌هایی که اپل در ساخت تبلت تاشدنی دارد و سخت‌گیری‌های کمتری روی ساخت این محصول اعمال کرده است، این تبلت زودتر از گوشی تاشدنی وارد بازار خواهد شد.

به نظر می‌رسد که محصولات تاشدنی اپل با وجود اینکه با تأخیر زیادی نسبت به گوشی‌های تاشدنی سامسونگ و شیائومی وارد بازار می‌گردند، از کیفیت ساخت بهتری برخوردار باشند. به نظر شما محصولات تاشدنی اپل با چه قیمتی وارد بازار جهانی خواهند شد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید