استوار مثل کوهجاری مثل رود

سری گلکسی S24 همچنان در مسیر رکورد شکنی قرار دارد

گوشی‌های سری گلکسی S24 توانسته‌اند در یک هفته حدود 1.2 میلیون دستگاه از گوشی‌های این مدل را به صورت پیش خرید، به فروش برسانند. انتظار می‌رود که گوشی‌های سری گلکسی S24 به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ لقب گیرند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
سری گلکسی S24 همچنان در مسیر رکورد شکنی قرار دارد

مدتی پیش بود که اعلام شد گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ توانسته‌اند در مدتی ۳ روز، آن هم فقط با پیش فروش کردن به رکوردی که گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ در ۳ هفته به آن رسیده بودند، دست پیدا کنند. حالا خبر جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ توانسته‌اند در مدت یک هفته، به فروش ۱.۲ میلیون دستگاه برسند.

S24 اولترا

فروش خیره‌کننده ۱.۲۱ میلیون دستگاه از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ در کره جنوبی؛ فقط در یک هفته!

گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی ۱۴۰۲) در مراسم آنپکد رونمایی شدند و قرار است که در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن ۱۴۰۲) به طور رسمی در بازار‌های جهانی عرضه گردند. در این مدت که از رونمایی گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ می‌گذرد، این گوشی‌ها در حال شکستن رکورد‌های گوشی‌های سری S هستند و فاصله بسیار کمی با رکورد گوشی‌های سری Note ۱۰ دارند. همچنین گوشی گلکسی S۲۴ اولترا توانسته است بیشترین حجم خرید را به خود اختصاص دهد.

با توجه به آماری که رسانه‌های معتبر کره‌ای منتشر کرده‌اند، گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ از زمان رونمایی تا حالا توانسته‌اند حدود ۱.۲ میلیون دستگاه را فقط از طریق پیش فروش کردن، به فروش برسانند. گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ در همین بازه زمانی توانسته بودند ۱.۰۹ میلیون دستگاه موبایل را به فروش برسانند.

فعالان حوزه تکنولوژی احتمال می‌دهند که با توجه به استقبال خوبی که از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ صورت گرفته است، این گوشی‌ها از مرز فروش ۳۰ میلیون دستگاه نیز عبور کنند. اگر این اتفاق عملی شود، گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ به اولین گوشی‌های سری S تبدیل می‌شوند که از مرز ۳۰ میلیون دستگاه می‌گذرند.

سری S24

گوشی‌های سری Note ۱۰ که با استقبال بی‌نظیری رو به رو بودند، در همین بازه و در سال ۲۰۱۹ توانستند که حدود ۱.۴ میلیون دستگاه گوشی را به فروش برسانند. حالا گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ توانستند به یک قدمی این رکورد برسند. حالا باید ببینیم که گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ می‌توانن رکورد فروش گوشی‌های سری Note ۱۰ را بشکنند یا خیر.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید