استوار مثل کوهجاری مثل رود

آیفون 15 پرو با تم ولنتاین و با همکاری شرکت کاویار وارد بازار می‌شود!

شرکت کاویار تصمیم گرفته است که گوشی آیفون 15 پرو را به مناسبت ولنتاین با طراحی جدیدتری به بازار عرضه کند. اما قیمت گوشی‌هایی که توسط شرکت کاویار طراحی می‌گردند، بسیار بیشتر از قیمت اصلی گوشی خواهند بود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آیفون 15 پرو با تم ولنتاین و با همکاری شرکت کاویار وارد بازار می‌شود!

شرکت Caviar (کاویار) که در زمینه طراحی لوکس گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند، در اقدامی تازه تصمیم به طراحی گوشی آیفون ۱۵ پرو گرفته است. این شرکت قبلاً نیز با شرکت سامسونگ در این زمینه همکاری داشته و گوشی گلکسی S۲۴ اولترا را به یک گوشی لوکس تبدیل کرده بود. حالا شرکت کاویار تصمیم گرفته است که به مناسبت ولنتاین، گوشی آیفون ۱۵ پرو را در تعدادی محدود، طراحی و به فروش برساند.

آیفون ۱۵ پرو ۶۰ میلیونی را با قیمت نجومی ۳ میلیاردی از شرکت کاویار خریداری کنید!

شرکت Caviar (کاویار) در جدیدترین تصمیمی که گرفته است، می‌خواهد گوشی آیفون ۱۵ پرو را با طراحی به وسیله روکش طلا و الماس به فروش برساند. گوشی‌هایی که توسط شرکت کاویار طراحی می‌گردند، از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هیچگونه تغییری با سایر نمونه‌ها نخواهند داشت و فقط از لحاظ ظاهری متفاوت خواهند بود.

کمپانی کاویار گوشی آیفون ۱۵ پرو را به مناسبت ولنتاین طراحی کرده که نام این کالکشن را \"باغ عدن\" نامگذاری کرده است. این شرکت، گوشی آیفون ۱۵ پرو را در ۴ مدل برای فروش در دسترس قرار داده است. این مدل‌ها در نام‌های Lovely Butterflies، Bird of Paradise، Wonderful Orchid و Mystical Panther در دسترس خواهند بود.

مدل Lovely Butterflies با  روکش طلای ۲۴ عیار و همچنین با استفاده از ۳۵ الماس ساخته شده است. مدل Wonderful Orchid نیز با روکش طلای ۲۴ عیار و با ۹ الماس طراحی شده است که قیمت کمتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد. همچنین مدل Bird of Paradise با روکش طلای ۲۴ عیار و تعداد ۱۳۹ الماس به فروش خواهد رسید. خاص‌ترین نوع طراحی نیز به مدل Mystical Panther با روکش طلای ۱۸ عیار و استفاده از ۱۵۹ الماس سیاه تعلق دارد.

مدل Wonderful Orchid (۹۶۳۰ دلار):

مدل Wonderful Orchid

مدل Bird of Paradise (۱۰۲۰۰ دلار):

مدل Bird of Paradise

مدل Lovely Butterflies (۹۷۷۰ دلار):

مدل Lovely Butterflies

مدل Mystical Panther (۶۰۳۶۰ دلار):

مدل Mystical Panther

بسته بندی کاویار

قیمت‌هایی که در بالا گفته شد، برا حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی هستند و به مراتب هر چه حافظه داخلی بیشتر شود، هزینه کالا نیز بیشتر خواهد شد. گوشی‌ها درون یک جعبه سفید رنگ به همراه یک ایرتگ که به شکل یک قلب طراحی شده است، در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. به نظر شما هدف شرکت کاویار از چنین کاری چه چیزی می‌تواند باشد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید