استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی‌های سری گلکسی S24 به همین زودی آپدیت شدند!

سامسونگ قصد دارد به منظور بهبود عملکرد کلی گوشی‌های سری گلکسی s24 و همچنین رفع برخی مشکلات مربوط به دوربین در این گوشی‌ها، آپدیت کوچکی را پیش از عرضه منتشر کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی‌های سری گلکسی S24 به همین زودی آپدیت شدند!

سامسونگ در همین ابتدای کار برای گوشی‌های گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا آپدیتی ارائه می‌دهد. این آپدیت برای بهتر شدن عملکرد دوربین ارائه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که این آپدیت به طور پیشفرض روی گوشی‌ها اعمال می‌شود یا کاربران باید خودشان آن را دریافت و نصب کنند.

آپدیت زودهنگام گلکسی S۲۴؛ به منظور بهبود عملکرد دوربین خواهد بود

یکی از افشاگران معروف و نزدیک به کمپانی سامسونگ در یکی از صفحات مجازی خود این خبر را منتشر کرده است. طی این خبر، سامسونگ قصد دارد این آپدیت کوچک را در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ (۳ بهمن‌ماه) منتشر کند.

این در صورتی است که گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن‌ماه) وارد بازار جهانی خواهند شد.

گزارش شده بود که با توجه به اعلام کمپانی سامسونگ مبنی بر افزایش کیفیت دوربین گلکسی S۲۴ اولترا، این گوشی در زوم‌های بالاتر از ۱۰ برابر، دچار افت کیفیت شدیدی می‌شود و نویز زیادی دارد.

این تصاویر در حال حاضر اصلاً با تصاویر گرفته شده با گوشی گلکسی S۲۳ اولترا قابل مقایسه نیستند و قرار است که سامسونگ این مشکل نرم‌افزاری را با یک آپدیت کوچک حل کند.

همچنین گوشی گلکسی S۲۴ اولترا با توجه به بهره‌مندی از سیستم خنک‌کننده پیشرفته، در استفاده‌های طولانی مدت دچار گرمای زیادی می‌شود. البته این مشکل در گوشی‌های گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس مشاهده نشده است. گفته می‌شود که این موضوع نیز با همین آپدیت برطرف خواهد شد.

گوشی‌های سری گلکسی s24

این آپدیت بیشتر به منظور استفاده گوشی گلکسی S۲۴ اولترا منتشر می‌شود اما در سایر گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ نیز قابل نصب خواهد بود. انتظار می‌رود که این آپدیت با نام One UI ۶.۱.۱ برای این گوشی‌ها در دسترس قرار گیرد. به نظر شما گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از لحاظ نرم‌افزاری قرار است مسیر گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ اپل را در پیش بگیرند یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید