استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی A35 سامسونگ در بنچمارک رؤیت شد!

مشخصات پردازنده گوشی گلکسی A35 سامسونگ مشخص شد. این گوشی با تراشه اگزینوس 1380 پا به بازار خواهد گذاشت. در این آمار مشخص شده، این گوشی کمی دور از انتظار ظاهر شده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۲۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی A35 سامسونگ در بنچمارک رؤیت شد!

پردازنده گوشی گلکسی A۳۵ سامسونگ در پایگاه داده بنچمارک مشاهده شد. این موضوع بیان می‌کند که به رونمایی رسمی از گوشی گلکسی A۳۵ نزدیک شده‌ایم. این گوشی با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ و با رم ۶ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد.

گلکسی A۳۵ کمی ضعیف‌تر از انتظار ظاهر شده است!

طبق نتایجی که در دیتابیس گیک‌بنچ بنچمارک مشاهده شده، قرار است که گوشی گلکسی A۳۵ با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ وارد بازار شود. تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ قبلاً نیز در گوشی گلکسی A۵۴ دیده شده بود. با این حال انتظار می‌رفت که این تراشه، گوشی گلکسی A۳۵ را در بخش پردازشی قوی‌تر و قدرتمند‌تر از نسل قبلی کند. اما این آمار و ارقامی که از تست این تراشه بر روی این گوشی منتشر شده، بسیار ناامید‌کننده بوده است.

نتایج گیک‌بنچ گلکسی A35

در تصویر بالا، امتیازات مربوط به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ را بر روی گلکسی A۳۵ سامسونگ مشاهده می‌نمایید. همانطور که مشخص شده است، این گوشی در بخش تک هسته‌ای توانسته امتیاز ۶۹۷ و در بخش چند هسته‌ای توانسته است امتیاز ۲۳۳۲ را از آن خود کند.

این تراشه بر روی گلکسی A۵۴ توانسته بود در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب امتیازات ۷۷۶ و ۲۵۹۹ را کسب کند که به مراتب بهتر از امتیازات این تراشه بر روی گلکسی A۳۵ بود. همچنین در این تصویر مشخص شده که گلکسی A۳۵ سامسونگ با رم ۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ با ۸ هسته عملیات پردازشی را انجام می‌دهد. پیکربندی این هسته‌ها به صورت ۴ هسته ۲.۴ گیگاهرتز Cortex-A۷۸ و ۴ هسته ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A۵۵ است.

این تراشه، می‌تواند گوشی گلکسی A۳۵ را به یک میان رده قدرتمند با قیمتی مناسب‌تر نسبت به گلکسی A۵۵ تبدیل کند؛ البته این موضوع به شرطی است که سامسونگ بتواند عملکرد این تراشه را بر روی این گوشی بهبود ببخشد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید