استوار مثل کوهجاری مثل رود

اختصاصی پلوار؛ عکاسی با دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی گلکسی A54

در این مقاله قصد داریم به تست و بررسی عملکرد دوربین فوق عریض (Ultra Wide) گوشی گلکسی A۵۴ سامسونگ بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۲۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اختصاصی پلوار؛ عکاسی با دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی گلکسی A54

یکی از گوشی‌های میان رده بازار که سر و صدای زیادی به پا کرده، گلکسی A۵۴ سامسونگ است. این گوشی در بخش دوربین اولتراواید یک سر و گردن از رقبا بالاتر است. گلکسی A54 در پنل پشتی از سه دوربین با لنز‌های واید ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی بهرمند است. لنز اولتراواید این گوشی از مدل Samsung S۵K۳L۶ استفاده می‌کند.

عکاسی با دوربین اولتراواید گلکسی A۵۴ سامسونگ؛ در روز فوق‌العاده و در شب کمی ضعیف

شما برای اینکه بتوانید در عکاسی زاویه بیشتری داشته باشید و عکس‌ها را با دامنه وسیع‌تری ثبت کنید، نیاز است که دوربین گوشی را درحالت اولتراواید قرار دهید(زوم کمتر از ۱).

گوشی A۵۴ سامسونگ از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید استفاده می‌کند. این لنز در نور روز عکس‌های با کیفیت و قابل قبولی را به ثبت می‌رساند. اما این دوربین در شب و نور کم جزئیات را به خوبی مشخص نمی‌کند و کیفیت کمتری نسبت به عکس‌های ثبت شده در روز دارد. در ادامه، به ترتیب عکس‌های گرفته شده در شب با حالت عادی، شب با حالت شب (Night Mode) و روز را مشاهده می‌نمایید.

حالت عادی:

اولتراواید در شب با حالا عادی

 

حالت شب (Night Mode):

اولتراواید در شب با حالت نایت مود

 

روز:

اولتراواید در روز

همانطور که در عکس‌های بالا مشاهده می‌نمایید، تصاویری که در شب و نور کم گرفته شده است، نور خوبی ندارند و جزئیات را به خوبی مشخص نمی‌کنند. البته وقتی که دوربین را در حالت شب(Night mode) قرار می‌دهیم، کمی اوضاع بهتر می‌شود و تصویر بهتری به ثبت می‌رسد. (تصویر دوم)

اما در عکسی که در روز و نور مناسب گرفته شده است، داستان کلاً فرق می‌کند و عکس باکیفت و فوق‌العاده‌ای را ثبت کرده است. در این تصویر مشاهده می‌کنید که به خوبی جزئیات را مشخص کرده و عکس رنگ خوبی دارد.

گوشی A۵۴ یکی از بهترین گوشی‌های میان رده موجود در بازار ایران است. این گوشی در همه بخش‌ها از جمله دوربین عملکرد خوبی داشته و توانسته فروش بالایی را در بازار ایران به ثبت برساند. شما عملکرد دوربین اولتراواید این گوشی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید