استوار مثل کوهجاری مثل رود

رنگبندی گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ قبل از رونمایی مشخص شد!

با توجه به تصاویر لو رفته از خشاب سیمکارت منصوب به گوشی‌های گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ Plus، می‌توان تا حدودی رنگبندی این گوشی‌ها را حدس زد. این گوشی‌ها رنگ‌بندی جدیدی نسبت به نسل قبلی خواهند داشت.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۰۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
رنگبندی گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ قبل از رونمایی مشخص شد!

کمپانی سامسونگ قصد دارد سال جدید میلادی را با رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ آغاز کند. در همین جهت، طبق شایعات منتشر شده، گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ در مراسم Galaxy Unpacked در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۸ دی ۱۴۰۲) رونمایی می‌شوند. با توجه به نزدیک شدن به زمان رونمایی از گوشی‌های جدید سامسونگ، شایعاتی پیرامون رنگ‌بندی گوشی‌های گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ Plus به گوش می‌خورد.

گوشی‌های گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس در سه رنگ عرضه می‌شوند

طبق اطلاعاتی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است، گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ رنگبندی متفاوتی نسبت به نسل قبلی خواهند داشت. با توجه به تصاویر و اطلاعاتی که فاش شده است، گوشی‌های گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس با رنگ‌های سفید، بنفش و گلبهی (سایه‌هایی از صورتی) وارد بازار خواهند شد.

این رنگبندی طبق اطلاعات فاش شده از خشاب سیمکارت این گوشی‌ها به دست آمده است. تصاویری منصوب به خشاب گوشی‌های گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ Plus این رنگبندی را مشخص کرده است.

رنگ بنفش گوشی‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاسرنگ گلبهی گوشی‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاسرنگ سفید گوشی‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس
گوشی گلکسی S۲۴ اولترا نیز طبق شنیده‌ها قرار است رنگبندی متفاوتی نسبت به دو گوشی ذکر شده داشته باشد. این گوشی احتمالاً با رنگبندی مشکی تیتانیومی، خاکستری تیتانیومی، زرد تیتانیومی و بنفش تیتانیومی می‌شود. پسوند تیتانیوم در رنگبندی این گوشی، نشان دهنده جنس بدنه گلکسی S۲۴ Ultra است.

تا قبل از این هم اطلاعات زیادی از گوشی‌ها سری گلکسی S۲۴ به بیرون درز کرده بود. اطلاعاتی مثل بهرمندی تمامی مدل‌ها به هوش مصنوعی، مجهز شدن تمامی مدل‌ها به تراشه انحصاری اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و مشخصات دوربین‌ها. حالا با توجه به اطلاعات افشا شده، تا حدودی مشخصات گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ قبل از رونمایی به طور کامل مشخص شده است. ولی باز هم باید منتظر رونمایی رسمی سامسونگ از گوشی‌های جدید خانواده S باشیم و ببینیم که این اطلاعات فاش شده تا چه اندازه درست بوده‌اند.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید