استوار مثل کوهجاری مثل رود

باتری گلکسی S۲۴ پلاس سامسونگ ضعیف‌تر از نسل قبلی شده است

با توجه به آزمایشاتی که روی باتری گوشی گلکسی S۲۴ پلاس صورت گرفته است، در این گوشی با توجه به بیشتر شدن ظرفیت باتری، از میزان شارژدهی کمتری نسبت به گوشی گلکسی S۲۳ پلاس برخوردار است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
باتری گلکسی S۲۴ پلاس سامسونگ ضعیف‌تر از نسل قبلی شده است

طبق تست و بررسی‌هایی که بر روی میزان شارژدهی گوشی گلکسی S۲۴ پلاس سامسونگ انجام شده، این گوشی تا حدودی ضعیف‌تر از گوشی نسل قبلی، یعنی گلکسی S23 پلاس ظاهر شده است.

باتری گوشی گلکسی S۲۴ پلاس با وجود اینکه از ظرفیت بیشتری نسبت به باتری گوشی گلکسی S۲۳ پلاس برخوردار است، حدوداً ۱ ساعت و ۲۱ دقیقه زمان کمتری را به شما جواب می‌دهد.

باتری گلکسی S24 پلاس؛ افزایش ظرفیت اما کاهش کارآیی نسبت به گوشی نسل قبلی

گوشی گلکسی S۲۴ پلاس سامسونگ از یک باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. در حالت مکالمه باتری این گوشی ۳۱ ساعت و ۱۴ دقیقه، در حالت وب گردی باتری این گوشی ۱۰ ساغت و ۴۵ دقیقه، در حالت تماشای ویدیو باتری این گوشی ۱۷ ساعت و ۵۰ دقیقه و در حالت بازی ۶ ساعت و ۵۶ دقیقه به نیاز‌های شما پاسخ می‌دهد. این آمار و ارقام برای مواقعی است که صرفاً همان کار گفته شده را با گوشی انجام دهید.

عملکرد باتری گلکسی S24 اولترا

گوشی گلکسی S۲۳ پلاس که یک نسل عقب‌تر از گوشی گلکسی S۲۴ پلاس است، با وجود حجم کمتر باتری توانسته عملکرد بهتری را به ثبت برساند. ظرفیت باتری این گوشی ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و حدود ۲۰۰ میلی آمپر از باتری گوشی گلکسی S۲۴ پلاس ضعیف‌تر است.

باتری گلکسی S۲۳ پلاس در حالت مکالمه ۳۶ ساعت و ۲۶ دقیقه، در حالت وب گردی ۱۱ ساعت و ۱۵ دقیقه، در حالت تماشای ویدیو ۱۵ ساعت و ۴۷ دقیقه و در حالت بازی ۹ ساعت و ۳۱ دقیقه به شما پاسخ می‌دهد.

مقایسه باتری گلکسی S24 پلاس و گلکسی S23 پلاس

همانطور که مشاهده کردید، باتری گوشی گلکسی S۲۴ پلاس فقط در زمینه تماشای ویدیو بهتر از باتری گوشی گلکسی S۲۳ پلاس عمل کرده است. همچنین در حالت کلی، باتری گوشی گلکسی S۲۴ پلاس، ۱۲ ساعت و ۳۰ دقیقه و باتری گوشی گلکسی S۲۳ پلاس، ۱۳ ساعت و ۵۱ دقیقه به شما جواب می‌دهند.

یعنی باتری گوشی گلکسی S۲۴ پلاس با وجود ظرفیت بیشتر، حدود ۱ ساعت و ۲۱ دقیقه عملکرد ضعیف‌تری نسبت به باتری گوشی گلکسی S۲۳ پلاس را از خود بر جای گذاشته است. به نظر شما تعویض گوشی گلکسی S۲۳ پلاس به گوشی گلکسی S۲۴ پلاس منطقی به نظر می‌رسد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید