استوار مثل کوهجاری مثل رود

طوفان گوگل در سری جدید: پیکسل 8، مچ همه را می‌خواباند!

سری 8 گوگل پیکسل در دو نسخه Pixel 8 و Pixel 8 Pro به بازار عرضه شده است. قابلیت‌هایی مانند Audio Magic Eraser در این سری از گوشی‌های گوگل به چشم می‌خورد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۱۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
طوفان گوگل در سری جدید: پیکسل 8، مچ همه را می‌خواباند!

انتظار به پایان رسید و در نهایت سری جدید پیکسل گوگل معرفی شد. سری 8 گوگل پیکسل در دو نسخه 8 (Pixel 8) با کانفیگ های 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 8 گیگابایت رم و 8 پرو (Pixel 8 Pro) با کانفیگ های 128، 256، 512، 1024 گیگابایت به همراه رم 12 گیگابایتی معرفی و روانه بازار شد. در کنار این دو تلفن همراه هوشمند، کمپانی گوگل نسل جدید ساعت هوشمند خود با نام Pixel Watch 2 را نیز با رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت عرضه کرد.

به نظر می‌رسد غالب ترین ارتقاء، تراشه جدید Tensor G3 باشد. این تراشه محوری خواهد بود که از ویژگی‌های جدید شایعه شده مانند ردیابی بوسیله پرتو، بهبود پردازش عکس، و مهم‌تر از همه، ابزار جدید Audio Magic Eraser پشتیبانی می‌کند.

ویژگی audio magic eraser

این ابزار، همتای قوی ابزار اصلی Magic Eraser است که در گوشی‌های قبلی پیکسل دیده می‌شد، با Audio Magic Eraser که می‌تواند موسیقی، آواز و نویز پس‌زمینه را در ویدیوها جدا کند و قسمت های مختلف را مطابق با نیاز شما حذف کند. با این ابزار، یک بار دیگر گوگل پیکسل را در بخش ابزارهای هوش مصنوعی متمایز می‌کند و دستگاه‌های جدید را به گزینه‌ای عالی برای کسانی تبدیل نموده که به دنبال قابلیت‌های ویرایش قوی بر روی عکس‌ها و ویدیوهای خود هستند، بدون اینکه به ابزارهای پیچیده معمولی نیاز داشته باشند. 

چرا باید پیکسل‌های جدید را بخریم؟!

کسانی که به دنبال تلفنی با طول عمر بیشتر هستند نیز سفارش پیکسل 8  را در دستور کار قرار می دهند، زیرا  گوشی‌های پیکسل جدید نه تنها با اندروید 14 عرضه می‌شوند، بلکه 7 سال به‌روزرسانی اندروید را نیز به همراه ویژگی ها و وصله های امنیتی دریافت خواهند کرد.

از دیگر پیشرفت‌های قابل‌توجهی که می‌توانیم در طیف جدید پیکسل 8 ببینیم، می‌توان به 12 گیگابایت رم حداقل و همچنین قابلیت‌های ارتباط ماهواره‌ای در مدل پرو اشاره کرد، اما این قابلیت برای پیکسل 8 نیز وجود دارد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید