استوار مثل کوهجاری مثل رود

شیائومی 13T پرو؛ اولین گوشی مجهز به سیستم عامل HyperOS در بازار جهانی

کمپانی شیائومی سیستم عامل HyperOS را با گوشی شیائومی 13T Pro وارد بازار جهانی کرد. این آپدیت با‌شناسه 1.0.3.0.UMLEUXM در اختیار کاربران منطقه اروپا قرار گرفته است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
شیائومی 13T پرو؛ اولین گوشی مجهز به سیستم عامل HyperOS در بازار جهانی

کمپانی شیائومی برای اولین بار در مهر ۱۴۰۲ از سیستم عامل HyperOS رونمایی کرد و آن را جایگزین سیستم عامل MIUI کرد. چند ماه پس از معرفی است سیستم عامل، کمپانی شیائومی نام حدوداً ۱۰۰ مدل از گوشی‌های حال حاضر بازار که به این سیستم عامل مجهز می‌شوند را عنوان کرد. حالا به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی به طور رسمی این سیستم عامل را در بازار جهانی نیز منتشر کرده است.

13T Pro با سیستم عامل HyperOS؛ فعلا فقط برای منطقه اروپا

کمپانی شیائومی در ماه اخیر نام ۸ مدل از گوشی‌هایی که در بازار جهانی و در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۳ به سیستم عامل HyperOS مجهز می‌شوند را عنوان کرد. یکی از گوشی‌های موجود در این لیست، مدل شیائومی ۱۳T پرو بود. شیائومی خیلی زودتر از زمانی که انتظار داشتیم این آپدیت را در بازار جهانی عرضه کرد و این کار را با ارائه این آپدیت برای گوشی شیائومی ۱۳T پرو آغاز کرد.

فعلا این آپدیت برای کاربران منطقه اروپا ارائه شده است و احتمال می‌رود که به زودی برای تمامی مناطق عرضه شود. شما برای دانلود و نصب این سیستم عامل، حداقل به ۵.۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آزاد نیازمند هستید. طبق شنیده‌ها، سیستم عامل HyperOS در بازار جهانی آن چیزی نیست که انتظارش را داشتیم. به نظر می‌رسد که نام HyperOS بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و این آپدیت را می‌توان به عنوان MIUI ۱۵ دانست.

در این آپدیت منتشر شده، خبری از تغییرات گشترده نیست و شما فقط در بخش قفل صفحه، تم‌ها و افکت‌های جدید‌تری را در اختیار خواهید داشت. طراحی ظاهری این آپدیت، آنچنان دستخوش تغییرات نشده است و فقط آیکون برنامه‌ها در صفحه اصلی تغییر یافته است. البته اینطور که به نظر می‌رسد، این آپدیت در بخش نرم‌افزاری عملکرد قابل توجه و روان‌تری داشته است.

آپدیت HyperOS

آپدیت سیستم عامل HyperOS در گوشیی شیائومی ۱۳T پرو با‌شناسه ۱.۰.۳.۰.UMLEUXM در دسترس قرار گرفته است. انتظار می‌رود که شیائومی به زودی تمامی گوشی‌هایی که قبلاً اعلام کرده است را به این سیستم عامل آپدیت کند.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید