استوار مثل کوهجاری مثل رود

مشخصات گلکسی A۱۵ سامسونگ لو رفت!

شرکت سامسونگ قصد دارد در زمستان سال ۱۴۰۲ از گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه خود رونمایی کند. گلکسی A۱۵ سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی بازار خواهد بود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۲۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
مشخصات گلکسی A۱۵ سامسونگ لو رفت!

شرکت سامسونگ قصد دارد به زودی گوشی A۱۵ را روانه بازار کند. تا کنون اطلاعات رسمی از این گوشی به بیرون درز نکرده است اما پردازنده این گوشی در پایگاه گیگ بنچ مشاهده شده. این غول کره‌ای معمولا گوشی‌های اقتصادی خوبی را روانه بازار می‌کند و نسبت به شرکت‌های رقیب در این زمینه، سر‌تر است.

گلکسی A15 سامسونگ

نرم‌افزار؛ بهرمندی از پردازنده شرکت مدیاتک و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

گوشی گلکسی A۱۵ سامسونگ با تراشه هلیو G۹۹ که طی فرآیند ۶ نانومتری ساخته شده است، پا به میدان خواهد گذاشت. این تراشه به ۸ هسته مجهز شده است که از ۲ هسته ۲.۲ گیگاهرتز Cortex-A۷۶ و ۶ هسته ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A۵۵ تشکیل شده است. این گوشی از پردازنده گرافیکی Mali-G۵۷ MC۲ نیز استفاده خواهد کرد. گوشی اقتصادی جدید سامسونگ در نسخه‌های ۴ و ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

این گوشی از یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز بهره می‌برد که در استفاده‌های معمولی، بیشتر از یک روز به شما جواب می‌دهد. گلکسی A۱۵ از سرعت شارژ شدن ۱۵ وات بهرمند است.

گلکسی A15 سامسونگ

طراحی؛ بدون تغییر نسبت به مدل‌های قبل

کمپانی سامسونگ همچنان روی طراحی قبلی خود پا فشاری می‌کند و برای استفاده از این طراحی تکراری هنوز هم مصمم است. گلکسی A۱۵ نیز از این قاعده مستثنی نیست و دقیقا مشابه مدل‌های قبل است. در پنل پشت ۳ دوربین به صورت جزیره‌ای و مجزا و یک فلش بیرون زده‌اند و قاب پشتی از جنس پلاستیک است. جنس فریم این گوشی نیز مانند قاب پشتی، از پلاستیک ساخته شده. این گوشی در پنل جلویی از نمایشگر ۶.۴ اینچی LCD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی نیز درون ناچ قطره‌ای روی نمایشگر قرار گرفته است. حسگر اثر انگشت نیز با دکمه پاور ادغام شده.

گلکسی A15 سامسونگ

دوربین؛ لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی

طبق شایعاتی که به گوش می‌رسد، گلکسی A۱۵ در قاب پشتی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو استفاده می‌کند. همچنین این دوربین قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰ و نرخ فریم ۳۰ پشتیبانی می‌کند. در پنل جلویی نیز از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی بهرمند است. این گوشی با توجه به این که برچسب اقتصادی دارد، از پکیج دوربین مناسبی برخوردار است.

گلکسی A۱۵ سامسونگ احتمالا با اندروید نسخه ۱۴ و رابط کاربری One UI ۶ عرضه می‌شود. اگر قصد خرید گوشی اقتصادی دارید، با توجه به مدل‌های موجود در بازار، قطعا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. به نظر شما این گوشی با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید